Strategia na ciągły intensywny rozwój

„Od momentu zaistnienia na rynku telekomunikacyjnym zawsze działaliśmy w sposób niekonwencjonalny, dynamiczny i otwarty. Dzięki takiej postawie zdobyliśmy zaufanie naszych partnerów, klientów i współpracowników- to zobowiązuje”, mówi Jerzy Maciej Zygmunt, Prezes Zarządu Cyfrowego Centrum Serwisowego S.A. w Piasecznie.

 Jerzy Maciej Zygmunt, Prezes Zarządu Cyfrowego Centrum Serwisowego S.A. w Piasecznie

Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A. rozpoczęło działalność w 2000 roku w okresie dynamicznego rozwoju rynku telefonii komórkowej oraz rosnącego zapotrzebowania na urządzenia mobilne, akcesoria i serwis. Jako jeden z pierwszych podmiotów na polskim rynku, uzyskaliśmy status autoryzowanego serwisu telefonów komórkowych i sprzętu mobilnego. Obecnie dysponujemy wysoką technologią, najnowocześniejszym oprzyrządowaniem, doświadczeniem i wiedzą umożliwiającą świadczenie usług serwisowych na najwyższym poziomie technologicznym. Naszym atutem jest również posiadana infrastruktura logistyczna pozwalająca na sprawne zarządzanie procesem naprawy sprzętu.

 

W 2004 roku rozpoczęliśmy działalność dystrybucyjną.  Atutami Spółki w tym obszarze rynkowym jest elastyczność, dobra renoma wśród kontrahentów, szybkość dostaw oraz wiarygodność i możliwości finansowe.  Pozwoliło to Spółce w ostatnich latach zaistnieć w wielu segmentach rynku i znacząco zwiększyć skalę działalności.

Realizowana przez nas strategia pozwala nam na ciągły intensywny rozwój.  Mamy nadzieję, że na skutek naszych konsekwentnych działań utrzymamy dotychczasową dynamikę wzrostu w latach następnych.

Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A. w Piasecznie została wyróżniona w Konkursie Gepardy Biznesu 2011.

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *