Customer Flow Management

Image
Image"Ponad 20 lat temu wprowadziliśmy w Polsce rozwiązania, których celem była poprawa jakości obsługi. Nadal pasjonują nas działania wpływające pozytywnie na doświadczenia klientów odwiedzających różne punkty obsługi lub sprzedaży. Wierzymy w siłę i wartość spotkań ludzi, oszczędzamy ich czas", mówi Andreas Germundson, prezes iFLOW w Warszawie.

 

Andreas Germundson,  Prezes iFLOW Sp. z o. o. w Warszawie

Dzisiaj klienci mają władzę, a sukces biznesu zależy od tego, jak firmy odczytują oczekiwania klientów i w jakim stopniu je spełniają. Tworzymy warunki, w których klient podczas całej podróży i interakcji z firmą, odbiera proces, jako prosty, spójny i adekwatny do potrzeb. Wpływa to pozytywnie na doświadczenie klienta, który z dużym prawdopodobieństwem wróci, aby ponownie skorzystać
z usług lub dokonać zakupu oraz zarekomenduje firmę innym. 

 

Image

Klienci mają wiele możliwości wyboru, jak korzystać z usług lub dokonać zakupu. Nasze rozwiązania gwarantują płynne przejście pomiędzy różnymi ekosystemami, od cyfrowych kanałów dystrybucji,
do obsługi face-to-face. Podróż klienta, zainspirowanego do zakupu poprzez serwis internetowy, zachowuje ciągłość. Nie rozpoczyna on nowej drogi, kontynuuje proces zakupu, rezerwując czas
i miejsce obsługi przy pomocy aplikacji dostępnej na smartphonie.

Wspieramy firmy w zarządzaniu procesami korzystając z metod Lean Six Sigma. Współpracujemy z liderami w dziedzinie analizy i zarządzania doświadczniem klientów. Jednym z nich jest Qmatic, którego rozwiązania optymalizują przepływ klientów. Kolejnym RetailNext, dostawca nowoczesnej platformy analitycznej. ReatilNext bada i analizuje ruch klientów, ich zachowania zakupowe oraz skuteczność kampanii reklamowych. Analiza korelacji danych z różnych źródeł inspiruje działania na rzecz wzrostu satysfakcji klientów i w rezultacie sprzedaży.

 

iFLOW Sp. z o. o. w Warszawie została wyróżniona w VIII edycji ogólnopolskiego Konkursu Gepardy Biznesu 2013 i w VII edycji ogólnopolskiego Konkursu Efektywna Firma 2013.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *