Pomorskie

Kampania wizerunkowa 2015 BS w Dzierzgoniu

ImageBank Spółdzielczy w Dzierzgoniu zgłosił swoją kampanię wizerunkową do konkursu Najlepszy Marketing Banku. W jej ramach przygotował jako pierwszy bank spółdzielczy film promocyjny w stylu lipdub.

 

Wikipedia podaje, że lip dub lub lipdub to rodzaj wideoklipu, w którym występujące osoby poruszają wargami do odtwarzanej z playbacku piosenki. Lip dub często przedstawia osobę lub osoby przemieszczające się po pomieszczeniach.

Ten specjalny wideoklip Bank Spółdzielczy w Dzierzgoniu przygotował z okazji 65. rocznicy swojego powstania. 

Bank Spółdzielczy w Dzierzgoniu tak przedstawił się w zgłoszeniu do konkursu:

Bank Spółdzielczy w Dzierzgoniu to nieduża instytucja finansowa, zrzeszona w SGB Banku SA w Poznaniu. Na koniec 2014 roku posiadał 120 mln zł sumy bilansowej, generuje wynik finansowy 2 mln zł brutto i zatrudnia 30 pracowników. Bank Spółdzielczy w Dzierzgoniu korzysta zawsze z marketingu wspólnego,prowadzonego przez Grupę SGB Bank SA. Niezależnie prowadzi własną politykę marketingową skierowaną do lokalnej społeczności. Kampanię marketingową od wielu lat prowadzimy w oparciu o wizerunek własnych pracowników, podkreślając przy tym relacyjny charakter funkcjonowania naszej instytucji. W ten sposób wizerunek zarówno Zarządu jak i pracowników Banku pojawia się w portalach społecznościowych – aktywnie prowadzony "un page" na stronie internetowej, w mass mediach, w ulotkach.W ten sposób zrealizowano następujące akcje promocyjne: Kalendarz na rok 2015, ulotki i materiały reklamowe, artykuły prasowe.

Kontynuacją tej polityki marketingowej jest nagranie filmiku promocyjnego z serii LIPDUB nagranego z okazji 65. rocznicy powstania  Banku Spółdzielczego w Dzierzgoniu z uczestnictwem wszystkich pracowników Banku. LIPDUB to nowoczesna forma promocji, a Bank Spółdzielczy w Dzierzgoniu jest pierwszym Bankiem Spółdzielczym, który tą formę wykorzystał we własnej kampanii reklamowej. 

 Image

Zdjęcie z kręcenia filmiku promocyjnego 

 

Zdjęcie z kręcenia filmu opublikowane na Facebooku 

Profil Banku Spółdzielczego w Dzierzgoniu na Facebooku, dostępny dla użytkowników tego serwisu internetowego  

Trailer filmu opublikowany 7 kwietnia 2015 w portalu YouTube

 

Image

 

Zdjęcie z kalendarza na 2015 r. 

 

Image

 

Zdjęcie z kalendarza na 2015 r.  

 

Image

 

Reklama prasowa

 

Image 

 

 Reklama prasowa

 

Najważniejsze projekty tej kampanii wizerunkowej zostały zrealizowane w 2015 r., dlatego została ona zakwalifikowana  do V edycji Konkursu Najlepszy Marketing Banku 2015. 

 

Konkursu Najlepszy Marketing Banku od 2008 r. organizuje Instytut Nowoczesnego Biznesu, prowadzony przez ULAN Sp. z o.o.         

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *