Laboratorium Kosmetyczne CANEXPOL Sp.z o.o. jest Gepardem Biznesu 2015

Image
Image

Laboratorium Kosmetyczne CANEXPOL Sp.z o.o. w Stojadle zdobyła tytuł Gepard Biznesu 2015, gdyż średnia z dynamiki sprzedaży, zysku netto i kapitału własnego w latach 2013-2014 wyniosła w jej przypadku 42 proc.

Laboratorium Kosmetyczne CANEXPOL Sp.z o.o. wysłała swoje dane finansowe, by ją ocenić w konkursach Instytutu Nowoczesnego Biznesu.

Instytut Nowoczesnego Biznesu ocenił jej rozwój, badając dynamikę trzech parametrów: przychodów, zysku netto i kapitału własnego w latach 2013-2014.

Okazało się, że średnia z tych dynamik wyniosła 42 proc.  To oznacza, że Laboratorium Kosmetyczne CANEXPOL Sp.z o.o. rozwija się na tyle dynamicznie, że została wyróżniony w dziesiątej edycji Ogólnopolskiego Konkursu Gepardy Biznesu 2015 i może używać tytułu Gepard Biznesu 2015 bezpłatnie na wszystkich nośnikach informacji.

Image

Statuetka Gepard Biznesu zaprojektowana w 2006 r. przez Katarzynę Pągowską.

Wyniki finansowe Laboratorium Kosmetycznego CANEXPOL Sp.z o.o. w Stojadle
Rok 2013 2014 Dynamika w proc.
Przychody netto ze sprzedaży i zrównane z nimi w tys. zł 12 995 15 727 21
Zysk netto w tys. zł 183 330 80
Kapitał własny w tys. zł 1 268 1 597 26
Suma dynamiki sprzedaży, zysku netto i kapitału własnego w latach 2013-2014 127
Średnia z dynamiki sprzedaży, zysku netto i kapitału własnego w latach 2013-2014 42
Stosunek zysku netto do przychodów w 2013 r. w proc. 1    
Stosunek zysku netto do przychodów w 2014 r. w proc. 2    
Suma stosunku zysku netto do przychodów w latach 2013 i 2014 r. w proc. 4    
Średnia stosunku zysku netto do przychodów w latach 2013 i 2014 r. w proc. 2    

 

źródło: Instytut Nowoczesnego Biznesu na podstawie wyników finansowych za lata 2013-2014, podanych przez Laboratorium Kosmetyczne CANEXPOL Sp.z o.o.

 

Ogólnopolski Konkurs Gepardy Biznesu prowadzony jest od 2006 r. przez Instytut Nowoczesnego Biznesu na podstawie wyników finansowych firm i banków.  Obecnie trwa dziesiąta edycja konkursu Gepardy Biznesu 2015.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *