Zaproszenie do Programu Rabatowego Tęcza
Zapraszamy sklepy, drukarnie, producentów oprogramowania, producentów mebli, punkty usługowe, przychodnie lekarskie i kliniki, hotele i pensjonaty oraz inne firmy do udziału w Programie Rabatowym Tęcza w roli Partnerów.
Klienci będą rozpoznawali Partnerów Programu Rabatowego Tęcza po nalepkach z logo programu, które firma ULAN dostarczy Partnerom.
Wystarczy, że Klient pokaże kartę płatniczą lub identyfikacyjną, wydaną przez bank spółdzielczy lub zrzeszający albo kartę członkowską Klub Gepardów Biznesu, a będzie miał prawo do rabatu, uzgodnionego z Partnerem przez firmę ULAN.
Banki spółdzielcze i zrzeszające wydały już kilkaset tysięcy kart płatniczych i identyfikacyjnych.
Klub Gepardów Biznesu zamierza w 2007 r. wydać kilkaset kart członkowskich. Trafią one do właścicieli i menedżerów najdynamiczniejszych firm w Polsce. Ich lista dostępna jest na www.gepardybiznesu.pl
Informacje o Partnerach Programu będę dostępne na stronach www.rabat.org.pl, www.gepardybiznesu.pl, www.ibs.edu.pl i publikowane w czasopismach, które wydaje spółka ULAN, m.in. kwartalniku "Europejski Bank Spółdzielczy" i Magazynie Przedsiębiorców i Menedżerów "Gepardy Biznesu". Będę też wysyłane newsletterem do członków Klubu Gepardów Biznesu i abonentów newslettera ze stron www.rabat.org.pl, www.gepardybiznesu.pl, www.ibs.edu.pl.
Opłaty za pakiet marketingowy Programu Rabatowego Tęcza wynoszą 240 zł netto (bez podatku VAT) rocznie.
Partnerze programu, którzy mają rachunki bieżące w bankach spółdzielczych lub bankach zrzeszających, zapłacą o połowę mniej – tylko 120 zł netto rocznie.
Jerzy Krajewski, prezes zarządu ULAN Sp. z o.o., koordynator Programu Rabatowego Tęcza.