Korzystamy z fali wielkich projektów rebrandingowych
Michał Zoll, prezes zarządu GALPOSTER Sp. z o.o. w Warszawie
Galposter jest obecny na polskim rynku od 1997 roku. W tym czasie spółka stała się jednym z najważniejszych dostawców usług w obszarze outsourcingu procesów rebrandingowych oraz zmiany identyfikacji wizualnej. Zrealizowaliśmy setki złożonych kampanii i mniej skomplikowa-nych zleceń w Polsce i zagranicą.
W 2011 r. Galposter włączył w swoje struktury podmiot działający pod nazwą Galposter Połu-dnie, dzięki czemu zwiększył moce produkcyjne i kompetencyjne w zakresie outsourcingu pro-cesów identyfikacyjnych. Wzrost naszego potencjału wykonawczego i operacyjnego wpłynął na lepszą konkurencyjność w zakresie realizowania nawet najbardziej nietypowych projektów. Tym samym stworzyliśmy bezprecedensową rynkowo ofertę, bazującą na kompleksowej i profesjonalnej obsłudze w zakresie projektowania, produkcji, dostawy i montażu elementów oznakowania sieci. Jednocześnie, konsolidacja przyczyniła się do optymalizacji logistyki, zwiększenia aktualnych zdolności montażowych, a także skrócenia czasu realizacji podstawowych procesów produkcyjnych.
Szerokie kompetencje i bogate doświadczenie sprawiają, że nie tylko kompleksowo realizujemy złożone kampanie rebrandingowe, ale także wspomagamy firmy na poziomie consultingu, wdrażania i zarządzania projektem oraz obsługi serwisowej.