Kampania wizerunkowa 2015 BS w Dzierzgoniu
 Bank   Spółdzielczy w Dzierzgoniu zgłosił swoją kampanię wizerunkową do   konkursu Najlepszy Marketing Banku. W jej ramach przygotował jako   pierwszy bank spółdzielczy film promocyjny w stylu lipdub.
Bank   Spółdzielczy w Dzierzgoniu zgłosił swoją kampanię wizerunkową do   konkursu Najlepszy Marketing Banku. W jej ramach przygotował jako   pierwszy bank spółdzielczy film promocyjny w stylu lipdub.
Wikipedia podaje, że lip dub lub lipdub to rodzaj wideoklipu, w którym występujące osoby poruszają wargami do odtwarzanej z playbacku piosenki. Lip dub często przedstawia osobę lub osoby przemieszczające się po pomieszczeniach.
Ten specjalny wideoklip Bank Spółdzielczy w Dzierzgoniu przygotował z okazji 65. rocznicy swojego powstania.
Bank Spółdzielczy w Dzierzgoniu tak przedstawił się w zgłoszeniu do konkursu:
Bank   Spółdzielczy w Dzierzgoniu to nieduża instytucja finansowa, zrzeszona w   SGB Banku SA w Poznaniu. Na koniec 2014 roku posiadał 120 mln zł sumy   bilansowej, generuje wynik finansowy 2 mln zł brutto i zatrudnia 30   pracowników. Bank Spółdzielczy w Dzierzgoniu korzysta zawsze z   marketingu wspólnego,prowadzonego przez Grupę SGB Bank SA. Niezależnie   prowadzi własną politykę marketingową skierowaną do lokalnej   społeczności. Kampanię marketingową od wielu lat prowadzimy w oparciu o   wizerunek własnych pracowników, podkreślając przy tym relacyjny   charakter funkcjonowania naszej instytucji. W ten sposób wizerunek   zarówno Zarządu jak i pracowników Banku pojawia się w portalach   społecznościowych – aktywnie prowadzony "un page" na stronie   internetowej, w mass mediach, w ulotkach.W ten sposób zrealizowano   następujące akcje promocyjne: Kalendarz na rok 2015, ulotki i materiały   reklamowe, artykuły prasowe. 
Kontynuacją tej polityki marketingowej jest nagranie filmiku promocyjnego z serii LIPDUB nagranego z okazji 65. rocznicy powstania Banku Spółdzielczego w Dzierzgoniu z uczestnictwem wszystkich pracowników Banku. LIPDUB to nowoczesna forma promocji, a Bank Spółdzielczy w Dzierzgoniu jest pierwszym Bankiem Spółdzielczym, który tą formę wykorzystał we własnej kampanii reklamowej.
 
Zdjęcie z kręcenia filmiku promocyjnego
Zdjęcie z kręcenia filmu opublikowane na Facebooku
Trailer filmu opublikowany 7 kwietnia 2015 w portalu YouTube

Zdjęcie z kalendarza na 2015 r.

Zdjęcie z kalendarza na 2015 r.

Reklama prasowa
 
 
Reklama prasowa
Najważniejsze projekty tej kampanii wizerunkowej zostały zrealizowane w 2015 r., dlatego została ona zakwalifikowana do V edycji Konkursu Najlepszy Marketing Banku 2015.
Konkursu Najlepszy Marketing Banku od 2008 r. organizuje Instytut Nowoczesnego Biznesu, prowadzony przez ULAN Sp. z o.o.