Virtu ułatwia codzienne życie Polaków
Docenienie firmy Virtu przez Instytut Nowoczesnego Biznesu, to dowód na to, że wdrożona w 2013 r. strategia „Ułatwiamy życie” nieustannie się sprawdza, mówi Grzegorz Kowalik. Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Virtu.
Grzegorz Kowalik, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu w firmie Virtu:
Virtu już od 1992 roku produkuje dania gotowe, które ułatwiają codzienne życie Polaków. Asortyment firmy można znaleźć w najlepszych polskich sieciach handlowych, a jej oferta obejmuje m.in. pierogi, krokiety, naleśniki czy pizze, w różnych wariantach smakowych.
Nadrzędna idea firmy to dostarczanie konsumentom produktów łatwych i możliwych do przygotowania nawet w kilka minut. Strategia, zawarta w haśle „Ułatwiamy życie”, stanowi główną przewagę konkurencyjną naszej marki.
Grzegorz Kowalik, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu w firmie Virtu
Klienci Virtu to osoby, które nie zawsze mają chęć na przygotowywanie skomplikowanych posiłków. Cenią niezależność, a życie zawodowe łączą z realizacją swoich pasji. Oprócz produktów dostarczamy im gotowych rozwiązań ułatwiających życie – w domu, pracy, na imprezie czy w podróży.
Cieszymy się, że koncepcja oparta na ułatwianiu życia i dostarczaniu korzyści konsumentom, przynosi nam tak dobre efekty. Jako czołowy producent dań gotowych ciągle realizujemy wyznaczone cele sprzedażowe i dynamicznie się rozwijamy.
Wyróżnienie naszej firmy w konkursach Instytutu Nowoczesnego Biznesu to także zasługa naszych pracowników i ich ogromnej determinacji.
Zaplanowane na kolejne lata działania to przede wszystkim dalszy rozwój firmy oraz ciągłe ulepszanie koncepcji „Ułatwiamy Życie”. Chcemy, aby miała ona swoje odzwierciedlenie w każdym punkcie styku marki z klientem.
Virtu Sp. z o.o. Spółka Komandytowa w Zawierciu została wyróżniona w IX edycji ogólnopolskiego Konkursu Gepardy Biznes 2014, VII edycji ogólnopolskiego Konkursu Efektywna Firma 2014, VII edycji ogólnopolskiego Konkursu Potęgi Biznesu oraz w III edycji ogólnopolskiego Konkursu Wielcy Modernizatorzy Polski 2014.