W. Z. Eurocopert Sp. z o.o. w Szczecinku jest Gepardem Biznesu 2015
W. Z. Eurocopert Sp. z o.o. w Szczecinku zdobyła tytuł Gepard Biznesu 2015, gdyż średnia z dynamiki sprzedaży, zysku netto i kapitału własnego w latach 2013-2014 wyniosła w jej przypadku 14,6 proc.
W. Z. Eurocopert Sp. z o.o. w Szczecinku wysłała swoje dane finansowe, by ją ocenić w konkursach Instytutu Nowoczesnego Biznesu.
Instytut Nowoczesnego Biznesu ocenił jej rozwój, badając dynamikę trzech parametrów: przychodów, zysku netto i kapitału własnego w latach 2013-2014.
Okazało się, że średnia z tych dynamik wyniosła 14,6 proc. To oznacza, że W. Z. Eurocopert Sp. z o.o. w Szczecinku rozwija się na tyle dynamicznie, że została wyróżniony w dziesiątej edycji Ogólnopolskiego Konkursu Gepardy Biznesu 2015 i może używać tytułu Gepard Biznesu 2015 bezpłatnie na wszystkich nośnikach informacji.
Statuetka Gepard Biznesu zaprojektowana w 2006 r. przez Katarzynę Pągowską.
Wyniki finansowe W. Z. Eurocopert Sp. z o.o. w Szczecinku | |||
Rok | 2013 | 2014 | Dynamika w proc. |
Przychody netto ze sprzedaży i zrównane z nimi w tys. zł | 56886 | 62549 | 10,0 |
Zysk netto w tys. zł | 2005 | 2600 | 29,7 |
Kapitał własny w tys. zł | 14618 | 15213 | 4,1 |
Suma dynamiki sprzedaży, zysku netto i kapitału własnego w latach 2013-2014 | 43,7 | ||
Średnia z dynamiki sprzedaży, zysku netto i kapitału własnego w latach 2013-2014 | 14,6 | ||
Stosunek zysku netto do przychodów w 2013 r. w proc. | 3,5 | ||
Stosunek zysku netto do przychodów w 2014 r. w proc. | 4,2 | ||
Suma stosunku zysku netto do przychodów w latach 2013 i 2014 r. w proc. | 7,7 | ||
Średnia stosunku zysku netto do przychodów w latach 2013 i 2014 r. w proc. | 3,8 |
źródło: Instytut Nowoczesnego Biznesu na podstawie wyników finansowych za lata 2013-2014, podanych przez W. Z. Eurocopert Sp. z o.o. w Szczecinku.
Ogólnopolski Konkurs Gepardy Biznesu prowadzony jest od 2006 r. przez Instytut Nowoczesnego Biznesu na podstawie wyników finansowych firm i banków. Obecnie trwa dziesiąta edycja konkursu Gepardy Biznesu 2015.