Kampania wizerunkowa bankowości spółdzielczej
4 maja ruszy II edycja kampanii reklamowej bankowości spółdzielczej. Działania reklamowe będą oparte na spocie promocyjnym „Gramy w jednej drużynie”, który budował już w listopadzie ubiegłego roku wizerunek BS-ów. Reklamy będą emitowane do 31 maja 2009 roku w następujących mediach: TVP 1, TVP 2, TVP Info, Polsat, TVN, TVN 24, Radio Zet, RMF FM.
Ponieważ tylko dobra i zgrana współpraca daje największe sukcesy, banki spółdzielcze, jako priorytet stawiają wzorowe partnerstwo w kontaktach z klientami, tworząc koncepcję reklamy pod hasłem „DRUŻYNA”
Reklamy będą emitowane w okresie od 4 maja do 31 maja 2009 roku w następujących mediach: TVP 1, TVP 2, TVP Info, Polsat, TVN, TVN 24, Radio Zet, RMF FM.
Więcej materiałów reklamowych w tym film reklamowy na stronie
źródło: Biuro Public Relations Banku BPS