Artykuły

Kampania wizerunkowa bankowości spółdzielczej

Image4 maja ruszy II edycja kampanii reklamowej bankowości spółdzielczej. Działania reklamowe będą oparte na spocie promocyjnym „Gramy w jednej drużynie”, który budował już w listopadzie ubiegłego roku wizerunek BS-ów. Reklamy będą emitowane  do 31 maja 2009 roku w następujących mediach: TVP 1, TVP 2, TVP Info, Polsat, TVN, TVN 24, Radio Zet, RMF FM.

Ponieważ tylko dobra i zgrana współpraca daje największe sukcesy, banki spółdzielcze, jako priorytet stawiają wzorowe partnerstwo w kontaktach z klientami, tworząc koncepcję reklamy pod hasłem „DRUŻYNA”

Image

Reklamy będą emitowane w okresie od 4 maja do 31 maja 2009 roku w następujących mediach: TVP 1, TVP 2, TVP Info, Polsat, TVN, TVN 24, Radio Zet, RMF FM. 

Więcej materiałów reklamowych w tym film reklamowy na stronie

Reklama banków spółdzielczych 

 źródło: Biuro Public Relations Banku BPS

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *