Bank Spółdzielczy w Łebie Bankiem Przyjaznym Biznesowi 2011
Bank Spółdzielczy w Łebie został Bankiem Przyjaznym Biznesowi 2011. Jego klienci wypełnili w lutym 2011 roku 10 ankiet, w których średnia ocen banku to 6 punktów na 6 możliwych do zdobycia.
Za co klienci cenią Bank Spółdzielczy w Łebie?
„Podoba mi się szeroki zakres produktów, dostosowanych do specyfiki lokalnego rynku, profesjonalna obsługa, jakość świadczonych usług, i przyjazny stosunek do klientów”, napisał Mirosław Jabłoński, właściciel PPHU "Amber" w Łebie.
Zenon Kotłowski, właściciel FH Men w Lęborku, chwali miłaąi profesjonalną obsługę oraz pomoc w każdej sprawie. Nie podoba mu się to, że w związku z wprowadzeniem kont internetowych „zmniejszyła się ilość kontaktów z tak miłą załogą BS w Lęborku”.
Właściciel Przedsiębiorstwa Produkcyjno-Handlowego APTUS w Lęborku, docenia BS w Łebie za znakomity kontakt z personelem, szybką reakcja na potrzeby finansowe. Doskwiera mu „dosyć wysokie oprocentowanie kredytów”, ale i tak dał bankowi maksymalną ocenę – 6 punktów.
Więcej na ten temat:
Regulamin Konkursu Bank Przyjazny Biznesowi 2011
Strona poświęcona Bankom Przyjaznym Biznesowi
Strona internetowa banku: http://www.bsleba.pl/