Kampania wizerunkowa 2015 BS w Dzierzgoniu
Wikipedia podaje, że lip dub lub lipdub to rodzaj wideoklipu, w którym występujące osoby poruszają wargami do odtwarzanej z playbacku piosenki. Lip dub często przedstawia osobę lub osoby przemieszczające się po pomieszczeniach.
Ten specjalny wideoklip Bank Spółdzielczy w Dzierzgoniu przygotował z okazji 65. rocznicy swojego powstania.
Bank Spółdzielczy w Dzierzgoniu tak przedstawił się w zgłoszeniu do konkursu:
Bank Spółdzielczy w Dzierzgoniu to nieduża instytucja finansowa, zrzeszona w SGB Banku SA w Poznaniu. Na koniec 2014 roku posiadał 120 mln zł sumy bilansowej, generuje wynik finansowy 2 mln zł brutto i zatrudnia 30 pracowników. Bank Spółdzielczy w Dzierzgoniu korzysta zawsze z marketingu wspólnego,prowadzonego przez Grupę SGB Bank SA. Niezależnie prowadzi własną politykę marketingową skierowaną do lokalnej społeczności. Kampanię marketingową od wielu lat prowadzimy w oparciu o wizerunek własnych pracowników, podkreślając przy tym relacyjny charakter funkcjonowania naszej instytucji. W ten sposób wizerunek zarówno Zarządu jak i pracowników Banku pojawia się w portalach społecznościowych – aktywnie prowadzony "un page" na stronie internetowej, w mass mediach, w ulotkach.W ten sposób zrealizowano następujące akcje promocyjne: Kalendarz na rok 2015, ulotki i materiały reklamowe, artykuły prasowe.
Kontynuacją tej polityki marketingowej jest nagranie filmiku promocyjnego z serii LIPDUB nagranego z okazji 65. rocznicy powstania Banku Spółdzielczego w Dzierzgoniu z uczestnictwem wszystkich pracowników Banku. LIPDUB to nowoczesna forma promocji, a Bank Spółdzielczy w Dzierzgoniu jest pierwszym Bankiem Spółdzielczym, który tą formę wykorzystał we własnej kampanii reklamowej.
Zdjęcie z kręcenia filmiku promocyjnego
Zdjęcie z kręcenia filmu opublikowane na Facebooku
Trailer filmu opublikowany 7 kwietnia 2015 w portalu YouTube
Zdjęcie z kalendarza na 2015 r.
Zdjęcie z kalendarza na 2015 r.
Reklama prasowa
Reklama prasowa
Najważniejsze projekty tej kampanii wizerunkowej zostały zrealizowane w 2015 r., dlatego została ona zakwalifikowana do V edycji Konkursu Najlepszy Marketing Banku 2015.
Konkursu Najlepszy Marketing Banku od 2008 r. organizuje Instytut Nowoczesnego Biznesu, prowadzony przez ULAN Sp. z o.o.