Zakład Gospodarki Mieszkaniowej – TBS Sp. z o.o. została Gepardem Biznesu 2015
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej – TBS Sp. z o.o. w Jelczu-Laskowicach została wyróżniona w X edycji Ogólnopolskiego Konkursu Gepardy Biznesu 2015, gdyż średnia z dynamiki zysku netto i kapitału własnego w latach 2013-2014 wyniosła w jej przypadku 17,2 proc, czyli więcej niż wymagane 10 proc.
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej – TBS Sp. z o.o. w Jelczu-Laskowicach może używać tytułu Gepard Biznesu 2015 za darmo i bezterminowo na wszystkich nośnikach.
W ankiecie konkursowej Janusz Wesołowski, prezes zarządu Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej – TBS Sp. z o.o. w Jelczu-Laskowicach, przyznał 6 punktów Bankowi Spółdzielczemu w Oławie, w którym jego firma ma swój główny rachunek.
“To bank dbający o klienta, prowadzi dużo inicjatyw i promocji. Jest rzetelny. Ma nowoczesne rozwiązania informatyczne. Współpraca z nim jest partnerska. Jest wrażliwy na potrzeby klientów. Ma kompetentną i miłą obsługę”, napisał Janusz Wesołowski
W ten sposób Bank Spółdzielczy w Oławie uzyskał 6 punktów w VII edycji Konkursu Bank Przyjazny Przedsiębiorczości 2015.
Statuetka Gepard Biznesu zaprojektowana w 2006 r. przez Katarzynę Pągowską.
Wyniki finansowe Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej – TBS Sp. z o.o. w Jelczu-Laskowicach | |||
Rok | 2013 | 2014 | Dynamika w proc. |
Zysk netto w tys. zł | 361 | 445 | 23,3 |
Kapitał własny w tys. zł | 10 579 | 11 764 | 11,2 |
Suma dynamiki zysku netto i kapitału własnego w latach 2013-2014 | 34,5 | ||
Średnia z dynamiki zysku netto i kapitału własnego w latach 2013-2014 | 17,2 |
źródło: Instytut Nowoczesnego Biznesu na podstawie wyników finansowych Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej – TBS Sp. z o.o. w Jelczu-Laskowicach za lata 2013-2014, podanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej – TBS Sp. z o.o. w Jelczu-Laskowicach.
Ogólnopolski Konkurs Gepardy Biznesu prowadzony jest od 2006 r. przez Instytut Nowoczesnego Biznesu na podstawie kilkuletnich wyników finansowych firm i banków.
Ogólnopolski Konkurs Bank Przyjazny Przedsiębiorczości prowadzony jest od 2009 r. przez Instytut Nowoczesnego Biznesu na podstawie opinii klientów biznesowych banków.