Gold Drop oferuje produkty dla każdej pani domu
Gold Drop istnieje na polskim rynku od 1991 r. i specjalizuje się w produkcji szerokiej gamy domowych środków czystości. Dzięki dynamicznemu rozwojowi w okresie ponad 20 lat przekształciliśmy małą firmę w przedsiębiorstwo zatrudniające blisko 200 osób, które posiada sieć przedstawicielstw handlowych w Polsce oraz eksportuje swoje produkty do większości krajów Europy, mówi Jagoda Ćwik, Specjalista ds. Marketingu Gold Drop Sp. z o.o. w Limanowej.
Jagoda Ćwik, Specjalista ds. Marketingu Gold Drop Sp. z o.o. w Limanowej:
Nasza misja brzmi: „Tworzymy produkty dla każdego domu, bezpieczne dla użytkownika i środowiska naturalnego”. Racjonalne wykorzystanie zasobów naturalnych, energii, recykling odpadów, korzystanie z osiągnięć techniki (np. oczyszczalnia ścieków poprodukcyjnych metodą nanofiltracji), to tylko niektóre elementy stosowane w celu eliminowania zanieczyszczeń i ograniczenia negatywnego wpływu zakładu na środowisko.
Jagoda Ćwik, Specjalista ds. Marketingu Gold Drop Sp. z o.o. w Limanowej
Opracowaliśmy i wprowadziliśmy do sprzedaży serię produktów ekologicznych „Eco Line”, oznaczonych znakiem Ekolabel, który jest oficjalnym europejskim wyróżnieniem, przyznawanym wyrobom spełniającym wyższe normy środowiskowe. Wiodące marki firmy to: płyn do szyb Window Plus, płyny oraz żele do naczyń Gold Cytrus, seria płynów antybakteryjnych do podłóg FLOOR, krochmal syntetyczny Ługa, seria płynów i koncentratów do prania
i płukania BOOSTER, seria specjalistycznych środków DIX (do kuchenek, poprzez grilla, kończąc na kabinach prysznicowych), a także seria środków do toalet SUNIK i środki do pielęgnacji mebli z linii Gold Wax.
Firma stale się rozwija starając się dopasować ofertę do aktualnych wymagań rynkowych, jak również oczekiwań konsumentów. Na drugą połowę roku 2015 przypadło kilka premier nowości asortymentowych, takich jak płyn uniwersalny FLOOR na bazie mydła marsylskiego w trzech wersjach zapachowych, szarego mydła hypoalergicznego pod marką ATTIS oraz również pod marką FLOOR – płyn uniwersalny z silikonem o zapachu kwiatu wiśni.
Wyróżnienie „Gepard Biznesu 2014” dla firmy Gold Drop otrzymane od Instytutu Nowoczesnego Biznesu i Magazynu Przedsiębiorców „Europejska Firma” dowodzi, że działania, które podejmujemy w kwestii rozwoju firmy przynoszą wymierne efekty.
i płukania BOOSTER, seria specjalistycznych środków DIX (do kuchenek, poprzez grilla, kończąc na kabinach prysznicowych), a także seria środków do toalet SUNIK i środki do pielęgnacji mebli z linii Gold Wax.
Firma stale się rozwija starając się dopasować ofertę do aktualnych wymagań rynkowych, jak również oczekiwań konsumentów. Na drugą połowę roku 2015 przypadło kilka premier nowości asortymentowych, takich jak płyn uniwersalny FLOOR na bazie mydła marsylskiego w trzech wersjach zapachowych, szarego mydła hypoalergicznego pod marką ATTIS oraz również pod marką FLOOR – płyn uniwersalny z silikonem o zapachu kwiatu wiśni.
Wyróżnienie „Gepard Biznesu 2014” dla firmy Gold Drop otrzymane od Instytutu Nowoczesnego Biznesu i Magazynu Przedsiębiorców „Europejska Firma” dowodzi, że działania, które podejmujemy w kwestii rozwoju firmy przynoszą wymierne efekty.
Gold Drop Sp. z o.o. w Limanowej została wyróżniona w IX edycji Ogólnopolskiego Konkursu Gepardy Biznesu 2014.