Wykreowaliśmy własne marki

"Wina z naszej oferty cieszą się uznaniem klientów z uwagi na ich wizerunek jak również doskonałą relację ceny do jakości. Dzięki zaś współpracy z wiodącymi dystrybutorami są szeroko dostępne i rozpoznawalne przez konsumentów", ocenia Waldemar Jarzmus, Prezes Zarządu BWS Polska Sp. z o.o. w Rzeszowie .

 

Waldemar Jarzmus, Prezes Zarządu BWS Polska Sp. z o.o. w Rzeszowie:

BWS Polska działa na rynku przeszło 15 lat importując wina z wielu regionów świata. Istotne dla rozwoju firmy okazało się wykreowanie własnych marek. Systematyczna praca nad realizacją projektów winiarskich opłaciła się i szybko zaczęła przynosić efekty.

 

 

 Wina z naszej oferty cieszą się uznaniem klientów z uwagi na ich wizerunek jak również doskonałą relację ceny do jakości. Dzięki zaś współpracy z wiodącymi dystrybutorami są szeroko dostępne i rozpoznawalne przez konsumentów.

Potwierdzeniem naszych osiągnięć są przyznane tytuły i certyfikaty tj.: Gepardy Biznesu, Gazele Biznesu, Przejrzysta Firma oraz Solidna Firma.

 

Nasz komentarz

W piątej edycji Ogólnopolskiego Konkursu Gepardy Biznesu 2010 BWS Polska Sp. z o.o. w Rzeszowie została wyróżniona tytułem Gepard Biznesu 2010, bo jej wartość rynkowa od marca 2008 r. do marca 2010 r.  wzrosła o 208 proc. z 74  mln zł do  227,8 mln zł.

 

 

 

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *