Legendarne polskie marki

"Jednym z największych projektów realizowanych w ostatnim czasie przez CEDC było wprowadzenie na rynek Żubrówki Białej, które okazało się najefektowniejszym wejściem na rynek wódki w ostatniej dekadzie",  mówi Henryk Wnorowski, Dyrektor ds. Projektów Specjalnych Grupa CEDC. 

 

Henryk Wnorowski, Dyrektor ds. Projektów Specjalnych Grupa CEDC* 

Jednym z największych projektów realizowanych w ostatnim czasie przez CEDC było wprowadzenie na rynek Żubrówki Białej, które okazało się najefektowniejszym wejściem na rynek wódki w ostatniej dekadzie. Marka pojawiła się w sklepach w listopadzie 2010 roku i od tego momentu notuje dynamiczny wzrost sprzedaży i znajomości wśród konsumentów. Osiągnięcie to było możliwe przede wszystkim dzięki połączeniu najwyższej jakości wódki z legendarną polską marką.

 

Kolejne, realizowane przez CEDC projekty, to wprowadzenie na rynek nowej marki wódek smakowych – Jeżówki oraz produkowanego pod marką Soplica Spirytusu Nalewkowego. Jest to nowatorski produkt skierowany do coraz szerszego grona miłośników nalewek domowej roboty. Receptura Spirytusu wykorzystuje idealne proporcje składników, co powoduje, że można używać go bezpośrednio na świeże owoce bez konieczności rozcieńczania go wodą.

 

* Wyróżnienia w naszych konkursach uzyskała Bols Sp. z o.o.  w Obornikach, wchodząca w skład Grupy CEDC

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *