Branża handlowa

Profesjonalne rozwiązania telekomunikacyjne

"Obecnie, w bardzo dynamicznie rozwijającym się środowisku rynkowym, Gigaset przechodzi proces transformacji, który zmieni charakter firmy z producenta bezprzewodowych telefonów stacjonarnych w dostawcę kompleksowych rozwiązań komunikacji dla domu",  mówi Jacek Adamiak, prezes Gigaset Communications Polska Sp. z o.o. w Warszawie.

 

Jacek Adamiak, prezes Gigaset Communications Polska Sp. z o.o. w Warszawie

Gigaset Communications Polska Sp. z o.o. jest polskim reprezentantem Gigaset Communications Gmbh. Obecnie w biurach w Warszawie i Wrocławiu pracuje 180 osób. Główna siedziba firmy znajduje się w Warszawie przy ul. Mińskiej.

 

Gigaset Communications GmbH jest jednym z największych światowych producentów telefonów bezprzewodowych i europejskim liderem w zakresie telefonów DECT. Zatrudnia 1300 pracowników i specjalizuje się w projektowaniu, produkcji i dystrybucji całej gamy wysokiej jakości urządzeń dostępnych pod marką Gigaset (nazwa obowiązująca od września ubiegłego roku, poprzednia: Siemens Gigaset). Centrala firmy mieści się w Monachium, a główna fabryka w Bocholt w Niemczech. Telefony Gigaset używane są w 75 milionach gospodarstw domowych w 70 krajach świata. 

Portfolio Gigaset obejmuje bezprzewodowe telefony stacjonarne, produkty Voice over IP a także oprogramowanie oraz profesjonalne rozwiązania telekomunikacyjne dla małych i średnich przedsiębiorstw. Główne zakłady produkcyjne firmy, działają według najbardziej rygorystycznych norm jakościowych i ekologicznych. W roku 2010 Gigaset rozpoczął szeroko zakrojone działania produktowe w segmencie telefonii bezprzewodowej, wprowadzając szeroki wachlarz nowych modeli, w tym Gigaset SL400, E500, C300 oraz A400. Firma wprowadziła także na rynek nowe  modele telefonów biurowych pod brandem Gigaset PRO (Gigaset DE 900 IP, DE 700 IP, DE 410 IP oraz DE 310 IP). Duża popularnością cieszą się także profesjonalne rozwiązania DECT  IP  n.p. bazy N 720 IP Pro

W latach 2010-2011 firma Gigaset przeszła z sukcesem proces „rebrandingu” z marki Siemens na Gigaset. Działania firmy skierowane były na wzmocnienie rozpoznawalności nowej marki. W okresie od sierpnia 2011 do sierpnia 2012  firma Gigaset Communications Polska zwiększyła swoje wartościowe udziały rynkowe o 7 punktów procentowych i zajmuje 2 miejsce na rynku telefonów DECT w Polsce (dane: GfK Polania)

Obecnie, w bardzo dynamicznie rozwijającym się środowisku rynkowym, Gigaset przechodzi proces transformacji, który zmieni charakter firmy z producenta bezprzewodowych telefonów stacjonarnych w dostawcę kompleksowych rozwiązań komunikacji dla domu. Nowa oferta Gigaset została zaprezentowana pod hasłem „Tworząc świat poza telefonią” na targach IFA 2012 w Berlinie.
 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *