Customer Flow Management

"Nasi klienci każdego dnia przekonują się, że wdrożenie systemu CFM przynosi wymierne korzyści biznesowe. Krótszy czas oczekiwania, sprawniejsza obsługa, usatysfakcjonowani klienci i zadowolony personel – to tylko niektóre z nich", mówi Andreas Germundson , prezes iFLOW Sp. z o. o. w Warszawie.

 

Andreas Germundson,  Prezes iFLOW Sp. z o. o. w Warszawie

Przez ostatnich 20 lat funkcjonowaliśmy w Polsce pod nazwą Qmatic. Dzisiaj, już, jako iFlow jesteśmy liderem w dziedzinie Customer Flow Management, zarówno pod względem liczby, różnorodności, jak i jakości oferowanych rozwiązań. Oferujemy szeroki wachlarz produktów, począwszy od prostych systemów kolejkowych po zaawansowane rozwiązania wspierające obsługę klientów. Nasze systemy z powodzeniem funkcjonują w bankach, punktach obsługi sektora publicznego, medycznego oraz w handlu detalicznym.

Skupiamy się głównie na procesie obsługi „face to face”, analizujemy zachowania klientów i gromadzimy cenny feedback, dotyczący jakości i skuteczności obsługi. Obserwujemy słabość procesów biznesowych występujących na styku obsługi bezpośredniej i wspomagamy organizacje w działaniach na rzecz doskonalenia tych procesów. Zaoszczędzenie tylko jednej godziny dziennie gwarantuje opłacalność inwestycji w CFM, a wdrożenie systemu pozwala zredukować czas oczekiwania nawet o 30%.

Rozwiązania iFlow, to coś więcej niż systemy kolejkowe. To kompletny zbiór narzędzi służących do zarządzania procesem obsługi od przybycia, poprzez aktywne oczekiwanie aż do właściwej obsługi. Nasi klienci każdego dnia przekonują się, że wdrożenie systemu CFM przynosi wymierne korzyści biznesowe. Krótszy czas oczekiwania, sprawniejsza obsługa, usatysfakcjonowani klienci i zadowolony personel – to tylko niektóre z nich.

 

iFLOW Sp. z o. o. w Warszawie została wyróżniona w Konkursie Gepardy Biznesu 2011

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *