Precyzyjnie docierać do wymagających klientów

„Źródła sukcesu upatrujemy w zdolności do szybkiej adaptacji naszej oferty do zmian, umiejętności podążania za oczekiwaniami klienta i szczęściu w przewidywaniu pewnych kierunków zmian. Kluczem do sukcesu są ludzie, nasi pracownicy i współpracownicy. Ich kompetencje, zaangażowanie, odpowiedzialność i umiejętność pracy w zespole”, ocenia Edyta Apanas, Prezes Global Training Centre Sp. z o.o. w Warszawie.

 

Edyta Apanas, Prezes Global Training Centre Sp. z o.o. w Warszawie

Nasza firma doradczo-szkoleniowa, Global Training Centre, w przyszłym roku będzie obchodzić dwudziestolecie swojej działalności. Oprócz projektów szkoleniowych, doskonalących kompetencje społeczne i interpersonalne, realizujemy indywidualne doradztwo psychologiczne, prawne i zawodowe, audyt i badania kompetencyjne z wykorzystaniem narzędzi psychometrycznych, coaching, doradztwo dla firm, różnego rodzaju eventy i konferencje oraz wyjazdy integracyjne. Rocznie szkolimy ponad 3000 osób.

 

 

 

Wielu naszych klientów związanych jest z nami od lat. Ważny element naszej oferty stanowią kursy językowe i komputerowe oraz egzaminy certyfikowane Telc, Lcci, Toles i Ecdl. Posiadamy uprawnienia do samodzielnego ich przeprowadzania. Istotnym etapem w rozwoju firmy było przystąpienie do realizacji projektów współfinansowanych z EFS, które są odpowiedzią na ważne potrzeby społeczne.
W kontekście działalności naszej firmy, istotne są zmiany gospodarcze i społeczno-ekonomiczne, wyznaczające nowe kierunki działania. Źródła sukcesu upatrujemy w zdolności do szybkiej adaptacji naszej oferty do zmian, umiejętności podążania za oczekiwaniami klienta i szczęściu w przewidywaniu pewnych kierunków zmian. Kluczem do sukcesu są ludzie, nasi pracownicy i współpracownicy. Ich kompetencje, zaangażowanie, odpowiedzialność i umiejętność pracy w zespole.
Staramy się precyzyjnie docierać do najbardziej wymagających klientów z coraz bardziej różnorodną ofertą kursów, szkoleń i doradztwa. Zamierzenie to realizowane jest poprzez dokładną analizę potrzeb i potencjału rozwojowego naszych klientów oraz tworzenie ofert szkoleniowych wedle reguły „szycia na miarę”.

Global Training Centre Sp. z o.o. w Warszawie została wyróżniona w Konkursie Gepardy Biznesu 2011 i w Konkursie Efektywna Firma 2011.

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *