Grupa Infomax  stawia na kompleksową obsługę Klienta

Grupa Infomax funkcjonuje na rynku już 26 lat. Początkowo działała w obszarze szeroko pojętej poligrafii, następnie rozbudowała drukarnię tworząc własne wydawnictwo. Wraz z rozwojem internetu ofertę poszerzyła o e-marketing. Od początku podąża za wszelkimi nowinkami w branży, gdyż wie, że bez tego firma nie może się rozwijać i iść naprzód. Klient jest najważniejszy, dlatego firma działa tak, aby zagwarantować mu pełen pakiet usług.

Od kilku lat Grupa Infomax stawia na rozwój działu interactive. W jej ofercie znajdują się takie usługi jak: rebranding, projektowanie graficzne, pozycjonowanie marki, strony internetowe, działania w social mediach czy sesje fotograficzne. To ważne uzupełnienie jej dotychczasowej oferty – poligrafii, kalendarzy, książek i terminarzy oraz projektowania indywidualnych gadżetów reklamowych.

 

Rok 2014 był dla firmy rokiem kluczowych zmian zarówno organizacyjnych, jak i wizerunkowych. Wtedy też powstała nowoczesna, responsywna strona internetowa oraz podążające z duchem czasu foldery wizerunkowe. Zbudowanie i skuteczne wdrożenie własnej strategii marketingowej było i jest nieocenionym doświadczeniem. Właśnie dlatego na swoim blogu Webuzzeria, podkreśla: „Jesteśmy skuteczni, bo efektywność oferowanych działań zweryfikowaliśmy na sobie”.

 

Grupę Infomax tworzą kreatywni, twórczy i kompetentni profesjonaliści, którzy systematycznie poszerzają swoje umiejętności, biorąc udział w szkoleniach, konferencjach i webinariach. Specjaliści z różnych branż (e-marketing, informatyka, grafika komputerowa) wspierają doświadczonych doradców Klienta, by wspólnie realizować nawet najbardziej zaawansowane przedsięwzięcia.
 

 
Przez ćwierćwiecze agencji zaufały setki Klientów z rozmaitych branż. Realizowała kampanie reklamowe m.in. dla uczelni (Politechnika Śląska), stowarzyszeń (Polska Izba Ekologii), liderów energetyki (Grupa Tauron), czasopism („Taternik”) czy wypożyczalni samochodów (Osek rent a car). Do każdego Klienta podchodzi indywidualnie – analizuje jego potrzeby i proponuje skuteczne rozwiązania. Nie boi się niesztampowych kreacji i jest gotowa na wielopoziomową współpracę.

„Plan na najbliższe lata jest prosty: rozwijamy i stabilizujemy nowe działy, nieustannie się dokształcamy i dbamy o to, by nasze usługi były na jak najwyższym poziomie”, mówi Grzegorz Bielejec, prezes Grupy Infomax. „Klienci coraz częściej zwracają uwagę na wizerunek swoich firm i produktów. Wychodzimy im naprzeciw, a ponadto uświadamiamy, jak wielkie znaczenie ma profesjonalne i nowoczesne logo czy dobrze zaprojektowana strona internetowa. Projektujemy kampanie reklamowe, wykorzystując i łącząc różnorodne media tradycyjne (billboardy, kalendarze, banery, ulotki) z internetowymi (WWW, AdWords, pozycjonowanie, newsletter), zawsze dbając o spójność wizerunkową przekazu ukierunkowaną na Klientów naszego Klienta”, dodaje Grzegorz Bielejec .

 

Grupa Infomax Sp. z o.o. Sp. K. w Katowicach została wyróżniona przez Instytut Europejskiego Biznesu w XI edycji Konkursu Gepardy Biznesu 2016 oraz otrzymała tytuł Gazeli Biznesu 2016 w XVII edycji rankingu najbardziej dynamicznych małych i średnich firm „Pulsu Biznesu”.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *