Concordia ma umowy ze 159 bankami spółdzielczymi
W 2006 r. w ramach bancassurance sprzedała 10147 polis, zaś przypis składki wyniósł 4 mln zł.
Instytut Bankowości Spółdzielczej przygotowuje raport na temat usług banków spółdzielczych. Zwróciliśmy się do firm, które współpracują z nimi, o podanie informacji na ten temat i wyrażenie opinii. Poniżej prezentujemy odpowiedź od Concordia TUW.
Grupa Concordia była sponsorem statuetek w I edycji Konkursu Gepardy Biznesu.
Concordia TUW ma podpisaną umowę ze 159 bankami spółdzielczymi. Towarzystwo w ramach swojej strategii realizuje cel zdobycia pozycji lidera na rynku polskim w tej dziedzinie. W roku 2006 liczba polis zawarta przez Concordia Polska TUW w ramach bancassurance wyniosła 10147, zaś przypis składki 3 972 055 zł .
Kooperacja na poziomie bank – ubezpieczyciel jest bardzo potrzebna. Polega ona nie tylko na kompleksowym przygotowaniu doradców bankowych do sprzedaży produktów ubezpieczeniowych, ale także na systematycznym opracowywaniu wspólnych produktów, optymalnych w zakresie ochrony i ceny dla klienta oraz obsługi dla pracowników banków.
Współpraca miedzy Grupą Concordia a bankami spółdzielczymi układa się bardzo dobrze. Z inicjatywy Towarzystwa kilka razy w roku organizowane są konferencje dla prezesów banków spółdzielczych. Mają one na celu przybliżenie bankowcom problematyki łączenia produktów bankowych z ubezpieczeniowymi oraz przedstawić wszystkie możliwości współpracy. Ostatnio takie spotkania odbyły się w Katowicach i Gdańsku.
„Oferujemy klientom banków głównie produkty ochronne (zarówno życiowe jak i majątkowe) generujące największe zyski dla banków. W tym zakresie perspektywy rozwoju są ogromne ze względu na wzrost akcji kredytowej banków i uzupełniającym się charakterem oferty bankowej z ubezpieczeniową”, mówi Katarzyna Kasztelan, Dyrektor Biura Obsługi i Wsparcia Sprzedaży Grupy Concordia
Wiele banków spółdzielczych nie posiada strony internetowej, zaś te które ją posiadają nie zawsze umieszczają na niej informację na temat ubezpieczeń. Jednym z projektów zawartych w umowie jest zlinkowanie strony Grupy Concordia z współpracującymi z nią bankami. Na razie jest to z oczywistych względów w sferze planów.
Źródło: Agencja iN PLUS Public Relations