Leasing

Concordia rośnie w siłę

Bardzo dobre wyniki finansowe Grupy Concordia za 2006 rok potwierdzają dynamiczny rozwój firmy na polskim rynku ubezpieczeń.

Intensywny wzrost najważniejszych dla działalności ubezpieczyciela wskaźników, dotyczy obu spółek działających w ramach grupy: Concordii Polska TUW i Concordii Capital S.A.

 

– Bardzo dobrze sprawdza się przyjęta przez nas długoterminowa strategia rozwoju – mówi Katarzyna Kasztelan – Przybylska, dyrektor biura organizacji
i wsparcia sprzedaży. Szczególnie widać to na przykładzie dynamicznego
i ciągłego wzrostu składek przypisanych brutto w naszych towarzystwach.

Dynamiczna Concordia Capital S.A

W Concordia Capital SA – spółce oferującej ubezpieczenia na życie, składka  przypisana brutto wzrosła z 3.718 tys. zł w roku 2005 do 6.941 tys. zł w 2006. Zakładany plan rozwoju został tym samym przekroczony aż o 21%.
W znacznej mierze przyczynił się do tego – najwyższy
w porównaniu do sprzedaży  innych produktów – wzrost dynamiki sprzedaży ubezpieczeń grupowych, traktowanych przez Zarząd firmy priorytetowo. Składaka przypisana brutto w ich przypadku była znacznie wyższa niż planowana i stanowiła 256% składki z roku 2005. wzrosła
z 2.011 tys. zł do 5.142 tys.

Historyczny zysk Concordia TUW

Rok 2006 jako historyczny zapisze się szczególnie dla Concordii TUW. Po raz pierwszy od powstania – i to na rok wcześniej przed zakładanym planem – spółka wypracowała zysk w kwocie 2.346 tys.zł. Z kolei  składka przypisana brutto wzrosła z 59.413 tys. zł w 2005 do 72.702 tys. zł obecnie.  Przekroczyła tym samym planowany wzrost aż o 11%. Wpływ na tę sytuację ma niewątpliwie specyficzna i niepowtarzalna oferta Concordii TUW, adresowana głównie do banków spółdzielczych, rolników, a także osób zamieszkujących w miejscowościach poniżej 100 tys. mieszkańców.

– W przypadku obu spółek spadły także wskaźniki kosztów administracyjnych – mówi Katarzyna Kasztelan –  a niezwykle wysoki poziom wskaźników bezpieczeństwa świadczy  o pełnej zdolności Concordii do realizacji zobowiązań w stosunku do klientów i potwierdzają mocną pozycję firmy na rynku – dodaje.

źródło: Agencja iN PLUS PR

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *