Artykuły

Banki spółdzielcze coraz częściej stawiają na segment małych i średnich firm

Image W naszym banku firmy te zaciągnęły 80 proc. wszystkich kredytów i zdeponowały 35 proc. przyjętych przez nas środków. Są to strategiczni klienci oraz udziałowcy banku, zawdzięczamy im większość dochodów", powiedział Dariusz Konofalski, wiceprezes zarządu Banku Spółdzielczego w Płońsku, Geparda Biznesu 2006.

Dariusz Konofalski, wiceprezes zarządu Banku Spółdzielczego w Płońsku o działalności BS -ów

Banki spółdzielcze coraz częściej stawiają na segment małych i średnich firm. W naszym banku firmy te zaciągnęły 80 proc. wszystkich kredytów i zdeponowały ok. 35 proc. przyjętych przez nas środków. Są to strategiczni klienci oraz udziałowcy banku, zawdzięczamy im większość dochodów. Zarząd, podejmując decyzje organizacyjne, uwzględnia przede wszystkim potrzeby oraz oczekiwania tej grupy klientów.

W bankach spółdzielczych można znaleźć szeroki wachlarz produktów bankowych. Oferują one między innymi rachunki bieżące, terminowe i powiernicze w złotych, euro i dolarach. Lokaty terminowe mogą być zakładane na różne terminy, od overnight i automatycznego inwestowania salda rachunku do długoterminowych. W ofercie dla klienta biznesowego znajdują się: bankowość internetowa, karty płatnicze, serwis SMS i teleserwis. Banki przygotowały też kredyty komercyjne, preferencyjne i pomostowe na finansowanie przedsięwzięć dofinansowanych z UE. Proponują kredyty obrotowe w rachunku bieżącym, linie odnawialne, kredyty obrotowe oraz inwestycyjne.

 

źródło: "Rzeczpospolita" za Bs.net.pl

Więcej na ten temat:

BS w Płońsku otworzył   filię w Nowym Dworze Maz.

Bank Spółdzielczy w Płońsku jako wzór PR

Bank przyjazny naszej ziemi

Gepard Biznesu 2006

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *