Korona Jakości 2010 dla Firmy ANKOL
Zapraszamy do obejrzenia krótkiego filmu z wręczenia Annie i Czesławowi Koliszom Międzynarodowej Nagrody Korona Jakości 2010 w Londynie:
http://www.youtube.com/watch?v=3nD7MwrlrTo
Międzynarodowa Nagroda Korona Jakości uważana jest w świecie biznesu za OSKARA Sukcesu. Promuje nowoczesny sposób podejścia do przekonania o Jakości i Doskonałości wśród światowych liderów Business Initiative Directions
Prezes BID Jose E. Prieto wręcza Annie i Czesławowi Koliszom statuetkę International Quality Crown Award 2010
Więcej informacji na temat tego ważnego wydarzenia w życiu Firmy ANKOL znajduje się na stronie Internetowej ANKOL:
http://ankol.com.pl/pl/aktualnosci/art67,miedzynarodowa-nagroda-korona-jakosci-2010-dla-ankol-international-quality-crown-award.html
Mimo ogólnego kryzysu gospodarczego Firma ANKOL Sp. z o.o. zanotowała w 2010 roku w
zrost wartości rynkowej oraz sprzedaży eksportowej do ok.75% ogólnej sprzedaży. Wyrazem osiągniętej pozycji firmy są honorowe tytuły i wyróżnienia przyznane przez organizacje krajowe i zagraniczne.
Otrzymane w ostatnim kwartale nagrody są dla ANKOL ogromnym zaszczytem i prestiżem m.in.
• Nagroda GRAND PRIX Ministra Gospodarki dla Wybitnego Eksportera roku 2010,
• Gepard Biznesu
• Brązowy Laur Przedsiębiorstwo Fair Play
• Lider Zarządzania Zasobami Ludzkimi
Ponadto ANKOL sp. z o.o. jest laureatem międzynarodowych nagród przyznanych przez organizacje skupiające przedsiębiorców z całego świata, promujące działania biznesowe w oparciu o najwyższą JAKOŚĆ i DOSKONAŁOSĆ, są to m.in.
• CENTURY INTERNATIONAL GOLD QUALITY ERA AWARD (Złota Międzynarodowa Nagroda Jakości) – Genewa 2010
• THE NEW ERA AWARD for TECHNOLOGY, INNOVATION and QUALITY (Nagroda Nowej Ery)– Paryż –2010
• INTERNATIONAL QUALITY CROWN AWARD (Międzynarodowa Korona Jakości)– LONDYN 2010
• THE PLATINUM TECHNOLOGY AWARD FOR QUALITY & BEST TRADE NAME (Platynowa Nagroda za Jakość i Najlepszą markę) – Genewa 2010
Powyższe wyróżnienia stanowią dowód, ze ANKOL może nieustannie doskonalić swoją działalność nie tylko w obszarze jakości ale również zadowolenie KLIENTA, benchmarkingu, komunikacji, przywództwa oraz zasobów ludzkich.
Bardzo dobrym przykładem naszego dążenia do doskonałości jest wdrożony System Kompleksowego Zarządzania Jakością (TQM) w oparciu o kryteria QC100, wg wymagań BID funkcjonujący we wszystkich sektorach Organizacji ANKOL.
Należy ponadto podkreślić, iż ANKOL może stanowić przykład dla innych firm dążących do ciągłego rozwoju w nieustannie zmieniającym się świecie ekonomii i biznesu. Tylko ciągły rozwój oraz dążenie do doskonałości i innowacji przy jednoczesnym stawianiu jakości na pierwszym miejscu pozwala osiągać sukcesy w działalności zarówno lotniczej jak i motoryzacyjnej.
Więcej na ten temat: