Branża handlowa

Przemyślana strategia podstawą sukecsu

"Świetne wyniki finansowe nasza firma notuje od lat, uzyskując przyrosty obrotów rzędu 20 procent. Nawet w tym trudnym roku rozwijamy się w tempie, jakiego zazdroszczą nam inne firmy w branży", podkreśla Piotr Tochowicz, prezes Moto-Profil Sp. z o.o. w Chorzowie.

 
 
 
 
Piotr Tochowicz, prezes Moto-Profil Sp. z o.o. w Chorzowie
 
Świetne wyniki finansowe nasza firma notuje od około 10 lat, uzyskując przyrosty obrotów rzędu 20 procent. Nawet w tym trudnym roku rozwijamy się w tempie, jakiego zazdroszczą nam inne firmy w branży.
 
 
 
Czynnikami tego sukcesu są na pewno przemyślana strategia i konsekwentna jej realizacja. Podstawowe zasady naszej strategii to:
–    brak własnych fili;
–    współpraca jedynie ze sklepami i hurtowniami, przy czym warunkiem koniecznym jest istnienie ich relacji z warsztatami, do których towar ten trafia;
–    powstrzymanie się od sprzedaży bezpośrednio warsztatom samochodowym;
–    lojalność w stosunku do naszych partnerów handlowych.
Aby stać się dobrym dostawcą dla wymagającego rynku konieczne są jeszcze inne działania, które Partnerom naszym pomagają w codziennej pracy. Całą gamę takiego wsparcia MP przez lata wypracował. To między innymi:
–    wiarygodna, niemal bezbłędna logistyka dostaw,
–    systemy elektronicznego wspomagania sprzedaży, jak katalogi on-line ( części i narzędzi ), dostęp do danych technicznych, e-faktura dla szybkości obiegu, e-serwis dla zarządzania zwrotami, reklamacjami, informacjami o promocjach itp.;
–    cykle szkoleń technicznych i biznesowych, samochody pokazowe z narzędziami i wyposażeniem warsztatowym, help desk techniczny;
–    akcje marketingowe, których celem jest zwiększenie liczby klientów, mechaników i kierowców, odwiedzających Partnera Handlowego.
 
Najlepszym przykładem naszego marketingu jest projekt ProfiAuto, będący z jednej strony systemem lojalnościowym dla konsumenta, a z drugiej siecią naszych najlepszych partnerów, którzy razem mogą więcej, lepiej i taniej prowadzić akcji wizerunkowych i promocyjnych. Zajmujemy się promowaniem sieci ProfiAuto oraz reklamowaniem jej członków na skalę, w jakiej samodzielnie żaden z nich nie byłby w stanie udźwignąć.
Jednocześnie nasze codzienne działania w obszarze wsparcia partnerów handlowych dążą do wypracowania i utrzymania jak najlepszych ich relacji z warsztatami, dla których ostatecznie są projektowane te akcje.
Dlatego jesteśmy bezpiecznym i pożądanym partnerem w biznesie dla naszych klientów.
 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *