Artykuły

Instytut Nowoczesnego Biznesu zostaje przy tęczach

 ImageNa początku listopada 2013 r. spółdzielcy odeszli od tęczy, bo zawładnęły nią środowiska LGTB. Zamiast tęczy wykorzystują w logo  słowo "coop". Instytut Nowoczesnego Biznesu zostaje przy tęczach i tęczowych kolorach.

 

Naszym logo jest tęczowy okrągły stół. Każdy może przy nim usiąść i prowadzić biznes niezależnie od koloru skóry, wyznania czy preferencji seksualnych.

 

Image

 

 

 

 

 Logo tęczowy okrągły stół

 

Logo tęcza kart kredytowych powstało w 2006 r. dla instytutu, gdy rozpoczął działalność pod nazwą Instytut Bankowości Spółdzielczej, bo tęcza była wówczas symbolem spółdzielczości.

Obecnie tęcza kart kredytowych jest wykorzystywane w Konkursie Bank Przyjazny Biznesowi.

 

 

Image 
 
 

 

 

 Logo tęcza kart kredytowych

 

 Następnie dla konkursu Gmina Przyjazna Biznesowi  w 2007 r. powstało logo  tęcza monet.  Teraz konkurs ten nazywa się Samorząd Przyjazny Biznesowi.

 

 Image

 

 

 

  Logo tęcza monet

 

W latach 2006-2012 był też Program Rabatowy Tęcza, ale nie udało się go rozwinąć.

Instytut Nowoczesnego Biznesu promuje patriotyzm na trzech poziomach: lokalnym, narodowym i europejskim. Unia Europejska to bowiem nasza największa Ojczyzna, bo chroni cłami nasze firmy. Dlatego nasz papierowy magazyn dla przedsiębiorstw ma tytuł “Europejska Firma”, a dla banków – “Europejski Bank Spółdzielczy”.

Pamiętamy jednak, że  nowoczesny biznes jest globalny. Stąd nasz program Światowa Firma, który uruchomiliśmy w 2013 r.

 

Jerzy Krajewski, dyrektor Instytutu Nowoczesnego Biznesu

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *