Odnowiona strona ULAN
Od kilku miesięcy z ULAN współpracuje Jarosław Pałyska, doświadczony specjalista marketingu, public relations i handlu w internecie.
Agencję ULAN PR Partners tworzą dziennikarze, specjaliści, którzy doskonale wiedzą:
- że prawda, pasja i zaangażowanie najlepiej sprzedaje każdą ideę, produkt, usługę.
- jak przygotować, opracować, napisać informację prasową, która zainteresuje nie tylko dziennikarzy, ale przede wszystkim czytelników, internautów. A to przyczyni się do rozpoznawalności firmy czy banku oraz wzrostu sprzedaży.
Od 2006 r. ULAN prowadzi Instytut Nowoczesnego Biznesu, który przeanalizowała wyniki finansowe 70 tysięcy firm w Polsce.
Prowadzi też kilkanaście projektów z zakresu public relations:
1. Gepardy Biznesu (konkurs organizowany od 2006 r.),
2. Samorząd Przyjazny Biznesowi (od 2007 r.),
3. Efektywna Firma (od 2008 r.),
4. Potęgi Biznesu (od 2008 r.),
5. Bank Przyjazny Biznesowi (od 2008 r.),
6. Najpiękniejszy Bank Spółdzielczy (od 2008 r.),
7. Najlepszy Marketing Banku (od 2008 r.),
8. Wielcy Modernizatorzy (od 2012 r.),
9. Światowa Firma (od 2013 r.),
10. Zdrowy Smak (od 2013 r.),
11. Mocna Firma (od 2014 r.).
Adres strony www.ulan.com.pl