Bałtycki Bank Spółdzielczy Bankiem Przyjaznym Biznesowi 2014
Bałtycki Bank Spółdzielczy uzyskał tytuł Bank Przyjazny Biznesowi 2014. Jego klienci wypełnili w marcu 2014 r. siedem ankiet. Średnia ocen banku to 5,8 punktów na 6 możliwych do zdobycia.
Za co klienci biznesowi doceniają Bałtycki Bank Spółdzielczy ?
„Doceniamy bank za podejście do klienta, indywidualną ocenę sytuacji i potrzeb firmy. Za partnerstwo. Za poczucie bezpieczeństwa, jakie daje mi, przedsiębiorcy, współpraca z bankiem. Za otwartość i elastyczność. Za danie możliwości stabilizacji i rozwoju. Za kompetentny i miły personel, zawsze gotowy do współpracy", napisał Piotr Rowiński, partner Galerii Rowiński S.J. w Koszalinie.
"Bank jest nowoczesny i przyjazny, blisko klienta", ocenił Adam Szałek, przedstawiciel ADT Europe Group Sp. z o.o. sp.k ze Starych Bielic.
"Cenię bank za szybkie załatwianie spraw i miłą obsługę", napisał Władysław Durał, właściciel Zakładu Eksploatacji Kruszywa w Boboliczkach.
"Doceniamy bank za profesjonalizm, łatwość dostępu do informacji, fachowość, indywidualne podejście do klienta, miłą obsługę", ocenił Piotr Misztak, prezes Szczecineckiej Lokalnej Organizacji Turystycznej w Szczecinku.
Instytut Nowoczesnego Biznesu (www.inb.edu.pl) prowadzi Konkurs Bank Przyjazny Biznesowi o roku 2009. Obecnie trwa szósta edycja konkursu Bank Przyjazny Biznesowi 2014.