Bito Polska Sp. z o.o. jest Gepardem Biznesu 2015
Bito Polska Sp. z o.o. w Warszawie wysłała swoje dane finansowe, by ją ocenić w konkursach Instytutu Nowoczesnego Biznesu.
Instytut Nowoczesnego Biznesu ocenił jej rozwój, badając dynamikę trzech parametrów: przychodów netto ze sprzedaży, zysku netto i kapitału własnego w latach 2013-2014.
Okazało się, że średnia z tych dynamik wyniosła 88,2 proc. To oznacza, że Bito Polska Sp. z o.o. w Warszawie rozwija się na tyle dynamicznie, że została wyróżniona w dziesiątej edycji Ogólnopolskiego Konkursu Gepardy Biznesu 2015 i może używać tytułu Gepard Biznesu 2015 bezpłatnie na wszystkich nośnikach informacji.
Statuetka Gepard Biznesu zaprojektowana w 2006 r. przez Katarzynę Pągowską.
Wyniki finansowe Bito Polska Sp. z o.o. w Warszawie |
|||
Rok |
2013 |
2014 |
Dynamika w proc. |
Przychody netto ze sprzedaży i zrównane z nimi w tys. zł |
23 660 343 |
24 073 823 |
1,7 |
Zysk netto w tys. zł |
561 774 |
1 697 056 |
202,1 |
Kapitał własny w tys. zł |
2 592 193 |
4 163 735 |
60,6 |
Suma dynamiki sprzedaży, zysku netto i kapitału własnego w latach 2013-2014 |
264,5 |
||
Średnia z dynamiki sprzedaży, zysku netto i kapitału własnego w latach 2013-2014 |
88,2 |
||
Stosunek zysku netto do przychodów w 2013 r. w proc. |
2,4 |
||
Stosunek zysku netto do przychodów w 2014 r. w proc. |
7,0 |
||
Suma stosunku zysku netto do przychodów w latach 2013 i 2014 r. w proc. |
9,4 |
||
Średnia stosunku zysku netto do przychodów w latach 2013 i 2014 r. w proc. |
4,7 |
źródło: Instytut Nowoczesnego Biznesu na podstawie wyników finansowych za lata 2013-2014, podanych przez Bito Polska Sp. z o.o. w Warszawie.
Ogólnopolski Konkurs Gepardy Biznesu prowadzony jest od 2006 r. przez Instytut Nowoczesnego Biznesu na podstawie wyników finansowych firm i banków. Obecnie trwa dziesiąta edycja konkursu Gepardy Biznesu 2015.