Instytut Europejskiego Biznesu
Instytut Europejskiego Biznesu będzie zajmował się analizą sytuacji finansowej firm i banków na kontynencie europejskim, wspierał ich współpracę i wyróżniał najlepsze firmy i ich produkty.
Logo Instytut Europejskiego Biznesu – Institute of European Business
Instytut Europejskiego Biznesu – Institute of European Business przejmie projekty Instytut Nowoczesnego Biznesu i upowszechni je w Europie.
Państwa na terenie Europy
Będzie organizował konkursy Gepardy Biznesu (konkurs organizowany od 2006 r.), Samorząd Wspierający Przedsiębiorczość (od 2007 r.), Efektywna Firma (od 2008 r.), Potęgi Biznesu (od 2008 r.), Bank Przyjazny Przedsiębiorczości (od 2008 r.), Najpiękniejszy Bank (od 2008 r.), Najlepiej Promowany Bank (od 2008 r.), Wielki Modernizator (od 2012 r.), Światowa Firma (od 2013 r.), Zdrowy Smak (od 2013 r.), Mocna Firma Godna Zaufania (od 2014 r.), Fajny Smak (od 2013 r.), Najpiękniejsza Fabryka (od 2015 r.), Najpiękniejszy Sklep (od 2015 r.), Najpiękniejszy Market (od 2015 r.), Najpiękniejsze Centrum Handlowe (od 2015 r.), Najpiękniejszy Biurowiec (od 2015 r.), Najpiękniejszy Most (od 2015 r.).
Jednym z celów Instytutu Europejskiego Biznesu jest promowanie sprawdzonych w zachodniej Europie wzorów działalności biznesowej na wschodzie Europy na Ukrainie, Białorusi, w Rosji i Kazachstanie.
Instytut Europejskiego Biznesu – Institute of European Business wznowi wydawanie Magazynu Przedsiębiorców “Europejska Firma”, którego pierwszy numer ukazał się wiosną 2009 r., oraz magazynu “Europejski Bank Spółdzielczy”, którego pierwszy numer ukazał się wiosną 2006 r.