Media Star ma 89 salonów prasowych w ośmiu województwach
Michał Starczewski, Prezes Media Star Sp. z o.o. sp. k. w Szczecinie:
W 2003 roku powstał pierwszy salon prasowy w Słupsku. Udało nam się wpasować w ówczesne tendencje rynkowe, które pozwoliły na rozwinięcie dobrze prosperującego biznesu w krótkim czasie. Dzięki temu dziś jesteśmy w tym miejscu, w którym jesteśmy. Obecnie nasza firma to 89 wysoko wyspecjalizowanych salonów prasowych zlokalizowanych na terenie ośmiu województw. Dbamy, aby nasze punkty handlowe znajdowały się tam, gdzie nasi klienci najbardziej ich potrzebują, czyli w np. w sieci sklepów Netto lub interesujących ciągach komunikacyjnych.
Nasze hasło: „Media Star. Twoje codzienne zakupy” doskonale nas definiuje. Kierujemy się chęcią zaspokojenia potrzeb naszych klientów, dlatego zapewniamy im szybki dostęp do szerokiej gamy produktów. Są to zarówno artykuły pierwszej potrzeby np. spożywcze, chemiczne, kosmetyczne, szkolne, jak i te segmentowane jako półka Premium, czyli prezentowe lub militaria. Jednocześnie oferujemy usługi takie, jak doładowania kart telefonicznych, Paysafecard, rejestrację kart startowych oraz oczywiście lotto. Staramy się, aby nasze salony prasowe spełniały oczekiwania naszych konsumentów, dlatego też regularnie poszerzamy naszą ofertę.
W niedalekiej przyszłości planujemy rozwój przedsiębiorstwa. Chcemy utrzymać dotychczasową dynamikę przy założeniu jej zrównoważenia i jednoczesnym zwróceniu uwagi na potrzeby naszego klienta. Mamy poczucie, że wszelkie podejmowane przez nas działania muszą w rezultacie przełożyć się na zadowolenie klientów.
Media Star Sp. z o.o. sp. k. w Szczecinie została wyróżniona przez Instytut Europejskiego Biznesu w XI edycji Konkursu Gepardy Biznesu 2016 na podstawie wiarygodnych danych finansowych z Krajowego Rejestru Sądowego.