Branża medialna

Siła marek Agory

"Największymi przedsięwzięciami są: "Gazeta Wyborcza" – najpopularniejsza opiniotwórcza gazeta w Polsce dostępna również w internecie oraz na smartfonach i tabletach iPad i Kindle, Helios S.A. – drugi największy operator kinowy w kraju oraz AMS S.A.- spółka z czołówki polskiego rynku reklamy zewnętrznej", wyjaśnia Urszula Szwed-Strych, rzecznik prasowy, dyrektor ds. PR AGORA S.A. w Warszawie.

Urszula Szwed-Strych, rzecznik prasowy, dyrektor ds. PR AGORA S.A. w Warszawie

Agora S.A. – powstała w 1989 r.; od 1999 r. jest notowana na giełdzie w Warszawie.

Jej największymi przedsięwzięciami są: "Gazeta Wyborcza" – najpopularniejsza opiniotwórcza gazeta w Polsce dostępna również w internecie oraz na smartfonach i tabletach iPad i Kindle, Helios S.A. – drugi największy operator kinowy w kraju oraz AMS S.A.- spółka z czołówki polskiego rynku reklamy zewnętrznej.

Agora wydaje również największą bezpłatną gazetę w Polsce – "Metro" i 15 czasopism, m.in. "Avanti", "Logo", "Poradnik Domowy".

Jest właścicielem dwóch muzycznych marek stacji lokalnych: Złote Przeboje i Roxy FM, internetowego radia tuba.FM oraz większościowym współwłaścicielem ponadregionalnego Radia TOK FM.

Serwisy internetowe Agory należą do wiodących pod względem popularności w swoich kategoriach. Wśród kilkudziesięciu marek internetowych spółki znajdują się m.in.: portale Gazeta.pl i Tokfm.pl, serwisy Wyborcza.pl i Wyborcza.biz, wortale GazetaPraca.pl i Domiporta.pl oraz serwisy tematyczne, jak Sport.pl, czy społecznościowe, jak Blox.pl.

Siła marek Agory pozwoliła na zaoferowania czytelnikom kolekcji wydawniczych, w ramach których spółka sprzedała kilkadziesiąt milionów książek i książek z płytami CD i DVD.

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *