Spełniamy wyszukane marzenia podróżnicze
„Przez 32 lata działalności LogosTour zyskał uznanie i renomę wśród szerokich rzesz pasjonatów podróży i partnerów biznesowych. Radość ze wspólnych sukcesów nie sprawia jednak, że biuro spoczywa na laurach. Nieustannie ulepsza, poprawia i tworzy nowości turystyczne”, mówi Aleksandra Suchcicka, specjalista do spraw marketingu LOGOSTOUR Sp. z o.o. w Warszawie.
Aleksandra Suchcicka, specjalista do spraw marketingu Biura Turystyki Związku Nauczycielstwa Polskiego LOGOSTOUR Sp. z o.o. w Warszawie
LogosTour od 1981 roku konsekwentnie pomaga klientom realizować nawet najbardziej wyszukane marzenia podróżnicze. W ofercie ma ponad 150 tras do: Europy, Azji, obu Ameryk, Afryki, Australii, a nawet na Antarktydę, czy dookoła świata. Od 2011 roku wprowadza wycieczki Dla koneserów, które otrzymały już prestiżową nagrodę Laur Klienta za Odkrycie 2011.
Przez 32 lata działalności LogosTour zyskał uznanie i renomę wśród szerokich rzesz pasjonatów podróży i partnerów biznesowych. Radość ze wspólnych sukcesów nie sprawia jednak, że biuro spoczywa na laurach. Nieustannie ulepsza, poprawia i tworzy nowości turystyczne.
LogosTour nie zapomina także o rozwoju sieci sprzedaży. Dysponując już kilkunastoma oddziałami w Polsce, w ubiegłym roku otworzył kolejne biura – w Białymstoku i Gliwicach. Współpracuje również z agentami sprzedającymi wycieczki zagraniczne. Wszystkie biura sprzedaży stopniowo zyskują elegancki wystrój w kolonialnym stylu, kojarzący się z egzotycznymi krajami. Poddano metamorfozie także trzygwiazdkowy hotel Logos w Krakowie – zyskał on nowy wystrój, atrakcyjne menu restauracji, pojawiły się liczne promocje.
Zaangażowanie i wytężoną pracę LogosTour nad utrzymaniem najwyższej jakości usług wielokrotnie doceniono przyznając firmie liczne nagrody. Należą one zarówno do biura, jak i do Klientów, bez których osiągnięcie takiego sukcesu nie byłoby możliwe.
Zaangażowanie i wytężoną pracę LogosTour nad utrzymaniem najwyższej jakości usług wielokrotnie doceniono przyznając firmie liczne nagrody. Należą one zarówno do biura, jak i do Klientów, bez których osiągnięcie takiego sukcesu nie byłoby możliwe.
LogosTour sześciokrotnie otrzymał Gazelę Biznesu świadczącą o prężnym rozwoju firmy. Pięciokrotnie zdobył tytuł Lidera Turystyki. Wśród trofeów ma także Kryształowy Globus od Polskiej Izby Turystyki, tytuł Ambasadora Polskiej Gospodarki od Business Centre Club, odznaczenie Komitetu Integracji Europejskiej oraz inne nagrody. Największą jest jednak zaufanie i zadowolenie Klientów, z którymi mamy przyjemność dzielić się urodą świata.
LOGOSTOUR Sp. z o.o. w Warszawie została wyróżniona w Konkursie Gepardy Biznesu 2011 i w Konkursie Efektywna Firma 2011.