Konkurencyjność cenowa i jakościowa

"Konsekwencja w realizacji założonych planów, rozsądna polityka zarządzania firmą, perspektywiczne spojrzenie  na przyszłość jak również  korzystny splot zdarzeń i może odrobina szczęścia pozwoliły osiągnąć stabilną pozycję na rynku" ocenia Wiesław Sarad, dyrektor ds.handlowych Tarsmak S.J. w Radgoszczy.

 

Wiesław Sarad, dyrektor ds.handlowych Tarsmak S.J. w Radgoszczy

Firma Tarsmak powstała w 1991 roku,  jako spółka rodzinna z polskim kapitałem i od początku  działalności  zajmuje się produkcją spożywczą.

Oferuje szeroki asortyment produktów, głównie majonezy, sosy majonezowe i pomidorowe, ketchupy, musztardy, dipy, dressingi oraz przetwory warzywne.

Firma oferuje również szeroką gamę produktów dla gastronomii.

Produkty dostępne są we wszystkich segmentach rynku – w kanale nowoczesnym dystrybucji  ( sieci hiper i supermarketów ), w kanale tradycyjnym ( hurtownie tradycyjne , gastronomiczne, mniejsze sieci , przetwórstwa i zakłady produkcyjne, sieci pizzeri, kebabów itp. ) oraz na rynkach eksportowych ( głównie Europa Południowa i Zachodnia ).

Znaczny udział w produkcji stanowią marki własne – produkty dedykowane w marce sieci handlowych, hurtowni, sieci gastronomicznych  i na eksport ).

Zakład  produkcyjny jest sukcesywnie rozbudowywany, wdrażane są nowe technologie produkcyjne i standardy jakościowe, zgodnie z oczekiwaniami rynku.

Oferta produktowa jest rozszerzana i  dostosowywana  do potrzeb rynku , firma pracuje ciągle nad nowymi produktami, wychodząc naprzeciw potrzebom klienta.

Elastyczna oferta, konkurencyjność cenowa i jakościowa to czynniki zewnętrzne, za pomocą których  Tarsmak stara się budować przewagę konkurencyjną.

Wieloletnia obecność w branży, doświadczona kadra pracownicza, zdolności produkcyjne czy organizacja produkcji to czynniki wewnętrzne, przyczyniające się do umacniania pozycji firmy na rynku.

Konsekwencja w realizacji założonych planów, rozsądna polityka zarządzania firmą, perspektywiczne spojrzenie  na przyszłość jak również  korzystny splot zdarzeń i może odrobina szczęścia pozwoliły osiągnąć stabilną pozycję na rynku.

W okresie ostatnich kilku lat firma Tarsmak notuje regularne wzrosty sprzedaży i perspektywy na najbliższe lata są bardzo obiecujące.

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *