Konsolidacja polskiego handlu detalicznego

„Polska Sieć Handlowa „Unia” S.A. jest dziś nie tylko grupą zakupową na rynku spożywczym. Naszym celem jest konsolidacja polskiego, tradycyjnego handlu hurtowego i detalicznego. Ta długoterminowa strategia zapewniła nam sukces i rozwój”, podkreśla Jacek Kluza, Prezes Zarządu PSH „Unia S.A." w Siechnicach.

Jacek Kluza, Prezes Zarządu PSH „Unia S.A.” w Siechnicach.

PSH „Unia” S.A. jest jedną z największych polskich grup dystrybucyjnych działających w sektorze FMCG. Aktualnie akcjonariuszami i partnerami handlowymi PSH „Unia” S.A. są: ”Agawa”, „Astir”, „Berg-Hurt” „Delta”, Lemonex”, „M&J”, „Piotruś Pan”, „Pylkow” „Rumtex”, RHS „Sawex”, „SIM” , PHUP „”Gniezno” oraz „FHU Sobik”.  Dzięki temu PSH „Unia” S.A. obejmuje swoim zasięgiem ponad 80 % obszaru Polski.

 

PSH „Unia” S.A. jest założycielem i jedynym udziałowcem spółki Detal Polski Sp. z o.o. , której zadaniem jest konsolidacja polskiego handlu detalicznego. Dziś Detal Polski skupia wokół siebie ponad 840 sklepów . Są to sieci : Sklep Polski, Poziomka, Bingo, Dobry Sklep oraz Pionier.

Detal Polski organizuje także własną sieć franczyzowa pod nazwą „Kropka”. W ciągu 2 lat do sieci „Kropka” wstąpiło ponad 240 sklepów spożywczych.
Te liczby pokazują, że oferowane przez Detal Polski warunki handlowe i warunki współpracy sprawdzają się na rynku.

PSH „Unia” S.A buduje także portofio produktów spożywczych w markach własnych, dystrybuowanych przez partnerów handlowych Spółki pod brandami : Farma, Hrabina, Bonna oraz Sadów. Produkty te pozwalają nam  budować ofertę atrakcyjną zarówno dla detalistów jak i konsumentów, przy zachowaniu równowagi pomiędzy jakością, ceną i rentownością.


PSH „Unia S.A." w Siechnicach
została wyróżniona w Konkursie Gepardy Biznesu 2011

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *