Małopolskie

Zaspokojenie oczekiwań najbardziej wymagających klientów

"Niewątpliwie za sukcesem Delikatesów Alma stoją cztery czynniki: różnorodność produktów, jakość  towarów i usług, rozwój i zgrany zespół. W 44 sklepach stacjonarnych i internetowej Almie24.pl oferujemy klientom ponad 60 tysięcy produktów, wiele z nich importowanych na wyłączność.", mówi Aleksandra Budzińska, PR Manager ALMA MARKET S.A. w  Krakowie.

Aleksandra Budzińska, PR Manager ALMA MARKET S.A. w  Krakowie

Niewątpliwie za sukcesem Delikatesów Alma stoją cztery czynniki: różnorodność produktów, jakość  towarów i usług, rozwój i zgrany Zespół Alma Market.

 
Od 1995 roku wiele się zmieniło. Dzisiaj w 44 sklepach stacjonarnych i internetowej Almie24.pl oferujemy klientom delikatesów ponad 60 tysięcy produktów, wiele z nich importowanych na wyłączność. Nieustannie stawiamy na rozwój, żeby być jeszcze bliżej klienta. Tylko w tym roku otworzyliśmy już 7 sklepów i na tym nie koniec.
 
W październiku 2013 r.  otwarta zostanie w Krakowie 45 Alma. W ubiegłym roku wprowadziliśmy  do sprzedaży markę Food&Joy dedykowaną dla ludzi młodych. Nieustannie poszerzamy także asortyment, tak aby być niekwestionowanym liderem w zakresie różnorodności oferty zarówno w koszyku podstawowym jak i segmencie premium. Wszystko z dbałością o najwyższą  jakość oferowanych towarów i usług.
 
 
 
 
Naszym celem jest zaspokojenie oczekiwań nawet najbardziej wymagających klientów. Mając to na uwadze co roku poszerzamy ofertę o nowe gatunki win, koniaków, whisky, czy single malt. Klient ma pewność, ze idąc do Almy kupi najwyższej jakości pieczywo, wyjątkowy ser z truflą, ale także w razie potrzeby koniak Hennessy X.O Mathusalem, czy whisky jak Glenmorangie

Polacy poza bogatą ofertą docenili także jakość oferowanych przez nasze delikatesy usług. Jak pokazują wyniki badania:  „Postrzeganie ofert sieci detalicznych” zrealizowanego przez firmę OC&C Strategy Consultants, Alma zdobyła pierwsze miejsce w rankingu polskich detalistów w  kategorii: jakość produktów, szerokość asortymentu, obsługa klientów, a także wystrój i klimat sklepu.
Wyniki tego badania utwierdzają nas w przekonaniu, że obraliśmy właściwy kierunek. Uważamy to za największy sukces całego Zespołu Alma Market.

Warto dodać, że pod koniec pierwszego kwartału 2014 centrala spółki przenosi się do nowej siedziby – luksusowego, trzynastopiętrowego biurowca klasy A o nazwie Alma Tower.

 
 
ALMA MARKET S.A. w Krakowie  została wyróżniona w VII edycji Konkursu Gepardy Biznesu 2012, V edycji Konkursu Potęga Biznesu 2012
 
 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *