Najdynamiczniejsza firma w województwie pomorskim
"Oferujemy odbiorcom gotowy model biznesowy. Dzięki naszym rozwiązaniom możemy doładować telefon komórkowy w bankowości elektronicznej, pożyczyć lub zainwestować środki finansowe. Stworzyliśmy serwisy, gdzie w 5 minut każdy może dokonać zakupu polisy ubezpieczeniowe lub przelać środki finansowe między różnymi bankami", mówi Sebastiana Ptak, dyrektor zarządzający w Blue Media SA w Sopocie.
Sebastiana Ptak, dyrektor zarządzający w Blue Media SA w Sopocie
Na swój sukces Blue Media pracuje już od 11 lat, stawiając od początku na innowacyjne rozwiązania biznesowe i technologiczne, w szczególności związane z przetwarzaniem transakcji w Internecie.
We współpracy z partnerami biznesowymi, działających głównie w branży finansowej, zawsze podkreślamy – „Technologia to nie problem”. My nie oferujemy samej technologii i o tej technologii staramy się nie rozmawiać. Nasz model koncentruje się bowiem na dwóch głównych filarach współpracy. Po pierwsze, oferujemy odbiorcom gotowy model biznesowy, a nie tylko samo rozwiązanie informatyczne czy też usługę IT. Po drugie, zawsze podchodzimy do potrzeb naszych partnerów indywidualnie – rozmawiamy, słuchamy, poznajemy ich filozofię działania oraz kulturę korporacyjną i dopiero wtedy dostosowujemy produkt do określonych potrzeb. Nigdy odwrotnie. Zawsze szyjemy rozwiązania na miarę. Dzięki temu jesteśmy w stanie zaoferować najlepsze systemy.
Nasz sukces to także wspomniane innowacje, za które byliśmy wielokrotnie nagradzani. Oprócz oferty dla klientów korporacyjnych posiadamy w naszym portfelu rozwiązania, które umożliwiają milionom odbiorców indywidualnych korzystanie z platform transakcyjnych ułatwiających codzienne życie. Nasza recepta na udane rozwiązania to tworzenie serwisów, z których sami chcielibyśmy korzystać. Dzięki naszym on-linowym rozwiązaniom możemy doładować telefon komórkowy w bankowości elektronicznej lub przez serwis Blue.pl, błyskawicznie pożyczyć lub zainwestować środki finansowe przez serwis Kokos.pl. Doskonale wiemy, iż dla internautów kluczowym czynnikiem jest czas. Jeżeli Internauta w 5 minut nie osiągnie sukcesu korzystając z serwisu – porzuca go. Dlatego stworzyliśmy serwisy, gdzie właśnie w 5 minut każdy może dokonać zakupu polisy ubezpieczeniowej (Inseco.pl) lub przelać środki finansowe między różnymi bankami (BlueCash.pl).
Do odniesionego sukcesu spółki na rynku przyczyniły się również, z jednej strony posiadanie profesjonalnej kadry, pełnej zapału i kreatywności oraz wizjonerskie podejście zarządu w zakresie przyjętej strategii działania. Każdego roku wprowadzamy na rynek zaawansowane rozwiązania, które znajdują miliony użytkowników. Jest to według nas jeden z modeli pozwalający na efektywny i ciągły rozwój firmy.