Konkurencyjność cenowa i jakościowa
Wiesław Sarad, dyrektor ds.handlowych Tarsmak S.J. w Radgoszczy
Firma Tarsmak powstała w 1991 roku, jako spółka rodzinna z polskim kapitałem i od początku działalności zajmuje się produkcją spożywczą.
Oferuje szeroki asortyment produktów, głównie majonezy, sosy majonezowe i pomidorowe, ketchupy, musztardy, dipy, dressingi oraz przetwory warzywne.
Firma oferuje również szeroką gamę produktów dla gastronomii.
Produkty dostępne są we wszystkich segmentach rynku – w kanale nowoczesnym dystrybucji ( sieci hiper i supermarketów ), w kanale tradycyjnym ( hurtownie tradycyjne , gastronomiczne, mniejsze sieci , przetwórstwa i zakłady produkcyjne, sieci pizzeri, kebabów itp. ) oraz na rynkach eksportowych ( głównie Europa Południowa i Zachodnia ).
Znaczny udział w produkcji stanowią marki własne – produkty dedykowane w marce sieci handlowych, hurtowni, sieci gastronomicznych i na eksport ).
Zakład produkcyjny jest sukcesywnie rozbudowywany, wdrażane są nowe technologie produkcyjne i standardy jakościowe, zgodnie z oczekiwaniami rynku.
Oferta produktowa jest rozszerzana i dostosowywana do potrzeb rynku , firma pracuje ciągle nad nowymi produktami, wychodząc naprzeciw potrzebom klienta.
Elastyczna oferta, konkurencyjność cenowa i jakościowa to czynniki zewnętrzne, za pomocą których Tarsmak stara się budować przewagę konkurencyjną.
Wieloletnia obecność w branży, doświadczona kadra pracownicza, zdolności produkcyjne czy organizacja produkcji to czynniki wewnętrzne, przyczyniające się do umacniania pozycji firmy na rynku.
Konsekwencja w realizacji założonych planów, rozsądna polityka zarządzania firmą, perspektywiczne spojrzenie na przyszłość jak również korzystny splot zdarzeń i może odrobina szczęścia pozwoliły osiągnąć stabilną pozycję na rynku.
W okresie ostatnich kilku lat firma Tarsmak notuje regularne wzrosty sprzedaży i perspektywy na najbliższe lata są bardzo obiecujące.