Staramy się pozytywnie zaskoczyć naszych klientów
Dalszy przyrost obsługiwanej przez nas skonteneryzowanej masy ładunkowej spowodował, iż znaleźliśmy się w stosunkowo krótkim czasie w czołówce tzw. spedycji morskiej kontenerowej w naszym kraju. Otworzyliśmy biuro frachtu lotniczego w Warszawie na lotnisku Okęcie, co okazało się trafioną inwestycją , mówi Michał Pietrasiak, Dyrektor Handlowy Sealand Logistics Sp. z o.o. w Gdyni.
Michał Pietrasiak, Dyrektor Handlowy Sealand Logistics Sp. z o.o. w Gdyni:
Sealand Logistics jest firmą z sektora TSL ( transport, spedycja, logistyka) z mocnym akcentem na „spedycja”, a więc ukierunkowanym na świadczenie usług organizacji wysyłek towaru. Realizujemy wysyłki drogą morską, lądową oraz powietrzną. Główną zaś usługą jest spedycja morska kontenerowa i realizacja dostaw „od drzwi do drzwi”.
W całym procesie na pewnym poziomie zarządzania najistotniejszym czynnikiem jest informacja. Rzetelna, aktualna i bezbłędna. Informacja jest otrzymywana, przetwarzana, przesyłana dalej. Błędna lub zbyt późna informacja w naszej branży może wywołać pasmo niepożądanych zdarzeń. Nasza firma z pewnością zarządza informacją we właściwy sposób, doceniając ich wagę. To zapewne jedna z przyczyn naszego sukcesu. Z informacją pracują zaś ludzie, czyli odpowiednia kadra, w której panuje dobra atmosfera, sprzyjająca osiąganiu wysokich wyników w pracy. Dbając o satysfakcję pracowników, zyskujemy kadrę, która jest stabilną załogą, oddaną swojej pracy, a to znajduje z kolei odbicie w relacjach z klientami, poprawia jakość obsługi. Dobre relacje z klientami i dobra obsługa klienta to kluczowe sprawy, które stawiamy na piedestale w naszej codziennej pracy. Jakie to wszystko proste w słowach. Nieliczni jednak potrafią to skutecznie realizować. My potrafimy.
Realizujemy też wysyłki z i do Polski oraz w tranzycie. Tę ofertę kierujemy też do firm zagranicznych, gdyż obsługujemy także handel „crossowy”, czyli taki, gdzie towar nie przechodzi przez Polskę. Część zleceń dostajemy np. z Chin, czy Dubaju. Na przykład wysyłki z Kanady do Hiszpanii, czy z Chin do Włoch. Część takich zleceń pochodzi od firm polskich, które mają swoje oddziały czy nawet fabryki poza granicami Polski. My wychodzimy im naprzeciw, proponując nasze usługi i w planach na przyszłość widzę również ekspansję naszych usług na niektóre rynki, gdzie sprawdziły się już nasze, polskie produkty przemysłowe. Do tego trzeba być elastycznym, reagować na potrzeby rynku i potrafić sprostać wysokim wymaganiom klientów. I tacy właśnie staramy się być.
Realizujemy też wysyłki z i do Polski oraz w tranzycie. Tę ofertę kierujemy też do firm zagranicznych, gdyż obsługujemy także handel „crossowy”, czyli taki, gdzie towar nie przechodzi przez Polskę. Część zleceń dostajemy np. z Chin, czy Dubaju. Na przykład wysyłki z Kanady do Hiszpanii, czy z Chin do Włoch. Część takich zleceń pochodzi od firm polskich, które mają swoje oddziały czy nawet fabryki poza granicami Polski. My wychodzimy im naprzeciw, proponując nasze usługi i w planach na przyszłość widzę również ekspansję naszych usług na niektóre rynki, gdzie sprawdziły się już nasze, polskie produkty przemysłowe. Do tego trzeba być elastycznym, reagować na potrzeby rynku i potrafić sprostać wysokim wymaganiom klientów. I tacy właśnie staramy się być.
Miniony rok był kolejnym bardzo dobrym rokiem dla Sealand Logistics Sp. z o.o.
Otworzyliśmy biuro frachtu lotniczego w Warszawie na lotnisku Okęcie, co okazało się być trafioną inwestycją, która w krótkim czasie stała się rentowna.
Ponadto zostaliśmy dystrybutorem bardzo dobrej jakości flexitanków służących do przewozu substancji płynnych luzem w kontenerach morskich. Jest to alternatywa dla przewozu cieczy, pozwalająca na spore oszczędności sięgające nawet 25 proc w stosunku do przewozu ładunku przy wykorzystania isotanka, czyli kontenera cysterny.
Dodatkowo poszerzyliśmy ofertę o tzw. liner bagi, które proponujemy, jako alternatywę służącą do przewozu w kontenerach morskich towaru sypkiego, jak cukier, czy mąka.
Jako uzupełnienie naszej palety usług, wychodząc też naprzeciw potrzebom obsługiwanych przez nas klientów, podjęliśmy decyzję o rozwinięciu działu transportu drogowego. Oferujemy już nie tylko transport drogowy kontenerów, ale również krajowe i międzynarodowe przewozy FTL.
Dalszy przyrost obsługiwanej przez nas skonteneryzowanej masy ładunkowej spowodował, iż znaleźliśmy się w stosunkowo krótkim czasie w czołówce tzw. spedycji morskiej kontenerowej w naszym kraju.
Posiadamy trzy bezpośrednie serwisy drobnicy morskiej kontenerowej z Chin do Gdyni, a w tym roku planujemy poszerzenie serwisów o nowe porty.
Nasza kadra również poszerzyła mocno swoje szeregi w zeszłym roku, także „sealandowiczów” przybywa z każdym rokiem, z czego jesteśmy wszyscy bardzo dumni.
Reasumując – cały czas staramy się poszerzać zakres usług, jednak przy zachowaniu wysokiej jakości oferowanego serwisu oraz wysokich standardów obsługi klienta.
Widzimy nadal nowe możliwości i kierunki rozwoju firmy. Wciąż stawiamy sobie nowe cele, także postaramy się jeszcze nie raz pozytywnie zaskoczyć naszych klientów.
Otworzyliśmy biuro frachtu lotniczego w Warszawie na lotnisku Okęcie, co okazało się być trafioną inwestycją, która w krótkim czasie stała się rentowna.
Ponadto zostaliśmy dystrybutorem bardzo dobrej jakości flexitanków służących do przewozu substancji płynnych luzem w kontenerach morskich. Jest to alternatywa dla przewozu cieczy, pozwalająca na spore oszczędności sięgające nawet 25 proc w stosunku do przewozu ładunku przy wykorzystania isotanka, czyli kontenera cysterny.
Dodatkowo poszerzyliśmy ofertę o tzw. liner bagi, które proponujemy, jako alternatywę służącą do przewozu w kontenerach morskich towaru sypkiego, jak cukier, czy mąka.
Jako uzupełnienie naszej palety usług, wychodząc też naprzeciw potrzebom obsługiwanych przez nas klientów, podjęliśmy decyzję o rozwinięciu działu transportu drogowego. Oferujemy już nie tylko transport drogowy kontenerów, ale również krajowe i międzynarodowe przewozy FTL.
Dalszy przyrost obsługiwanej przez nas skonteneryzowanej masy ładunkowej spowodował, iż znaleźliśmy się w stosunkowo krótkim czasie w czołówce tzw. spedycji morskiej kontenerowej w naszym kraju.
Posiadamy trzy bezpośrednie serwisy drobnicy morskiej kontenerowej z Chin do Gdyni, a w tym roku planujemy poszerzenie serwisów o nowe porty.
Nasza kadra również poszerzyła mocno swoje szeregi w zeszłym roku, także „sealandowiczów” przybywa z każdym rokiem, z czego jesteśmy wszyscy bardzo dumni.
Reasumując – cały czas staramy się poszerzać zakres usług, jednak przy zachowaniu wysokiej jakości oferowanego serwisu oraz wysokich standardów obsługi klienta.
Widzimy nadal nowe możliwości i kierunki rozwoju firmy. Wciąż stawiamy sobie nowe cele, także postaramy się jeszcze nie raz pozytywnie zaskoczyć naszych klientów.
Sealand Logistics Sp. z o.o. w Gdyni została wyróżniona w VIII edycji ogólnopolskiego Konkursu Gepardy Biznesu 2013.