Podkarpackie

Dobrze zorganizowana logistyka

"Jesteśmy podwykonawcą Grupy Żywiec w dziedzinie magazynowania  i dystrybucji  materiałów marketingowych i ogródków piwnych. Planujemy budowę nowoczesnych wielkopowierzchniowych hal magazynowych na obrzeżach Rzeszowa", wyjaśnia Rafał Rybka,  Prezes Zarządu Rybexim Sp. z o.o. w Rzeszowie.

 

Rafał Rybka,  Prezes Zarządu Rybexim Sp. z o.o. w Rzeszowie

Przyznanie statuetki Geparda Biznesu jest dla nas wielkim wyróżnieniem. Cieszymy się, że wyniki naszej firmy stawiają nas w gronie najlepszych przedsiębiorców w regionie. 

Firma Rybexim sp. z o.o. powstała w 2002 roku. Branża jaką się zajmujemy to logistyka.  

Jesteśmy podwykonawcą Grupy Żywiec w dziedzinie magazynowania  i dystrybucji  materiałów marketingowych i ogródków piwnych.

 Działalność tą prowadzimy w południowo-wschodniej i centralnej Polsce z baz logistycznych zlokalizowanych w Rzeszowie, Krakowie, Radomiu, Warszawie i Łodzi. Łączna powierzchnia magazynów, które obsługujemy dla Grupy Żywiec to obecnie 14 500 m.kw.

 Każdego roku dostarczamy wyposażenie Grupy Żywiec do kilku tysięcy punktów sprzedaży, oraz na kilkaset imprez plenerowych, w tym na imprezy duże takie jak np.: Air Show w Radomiu, Chmielaki w Krasnymstawie, Piknik Lotniczy w Góraszce, Zlot Balonów w Krośnie, Profesjonalia w Kazimierzu Dolnym, Coke Live Music Festival w Krakowie.

W 2003 roku Rybexim sp. z o.o. została zarządcą Centrum Logistycznego w Rudnej Małej k/Rzeszowa, której właścicielem jest PPUH Rybexim. CL Rudna Mała to zespół magazynów o łącznej powierzchni 13 800 m.kw. Najemcami są między innymi Grupa Żywiec, Coca Cola, OPEK, PEKAES.

Rybexim sp. z o.o. jest właścicielem magazynu w Radomiu o powierzchni 4000 m.kw. Naszymi partnerami są tam Grupa Żywiec i Fabryka Drzwi Windoor.

W bliskiej przyszłości planujemy budowę nowoczesnych wielkopowierzchniowych hal magazynowych na obrzeżach Rzeszowa. Ofertę kierujemy do firm handlowych, dystrybucyjnych i produkcyjnych. 

Do tej pory nasza działalność skupiała się na zaspokajaniu podstawowych potrzeb logistycznych naszych partnerów, tj.: budowa i wynajem powierzchni magazynowych, transport oraz dystrybucja. Obecnie poszerzamy zakres działalności o takie usługi jak: krótkoterminowy wynajem miejsc paletowych, kompletowanie i konfekcjonowanie powierzonego towaru, administrowanie powierzonym towarem.

Sukces naszej firmy to przede wszystkim efekt skupienia się na potrzebach klienta. Przewidywanie kierunków rozwoju rynku oraz wczesne planowanie pozwalają na szybkie reagowanie w kluczowych momentach. Inwestycje w nieruchomości i logistykę w pierwszych latach obecnego stulecia zdecydowały o sukcesie rynkowym.

Drugim zasadniczym czynnikiem decydującym o wzroście firmy jest efektywna struktura organizacyjna i decyzyjna.

Trzeci czynnik, to jak w każdej działalności, zespół ludzi. Kompetentni, ambitni, umotywowani ludzie są najcenniejszym zasobem firmy.

Podsumowując: solidne fundamenty materialne, sprecyzowane kierunki rozwoju, zaplanowane inwestycje oraz wysokie kwalifikacje pracowników pozwalają nam z optymizmem spoglądać w przyszłość. Pozwalają nam również sądzić, że nie ostatni raz gościmy w gronie Gepardów Biznesu.

Nasz komentarz

W piątej edycji Ogólnopolskiego Konkursu Gepardy Biznesu 2010 spółka została wyróżniona tytułem Gepard Biznesu 2010, bo jej wartość rynkowa od marca 2008 r. do marca 2010 r.  wzrosła o 65 proc. z 3,9  mln zł do  6,5 mln zł.

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *