Outsourcing w zakresie obsługi delegacji
Katarzyna Grochowska, Specjalista ds. Sprzedaży i Marketingu ATA Sp. z o.o. w Gdańsku
ATA Sp. z o.o. jest jedną z najprężniej działających w Polsce firm z sektora turystyki biznesowej. Od 1999 roku kierujemy swoją ofertę do firm, korporacji oraz różnych instytucji, dopasowując ją do potrzeb rynku. Poczynając od organizacji licznych wyjazdów integracyjnych oraz imprez w Polsce, poszerzaliśmy swój zasięg działania na Europę oraz później cały świat.
Próbując być dla naszych klientów partnerem, który wsłuchuje się w ich potrzeby, przygotowaliśmy ofertę kompleksowej obsługi podróży służbowych. Poczynając od zbudowania bogatej bazy dostępnych usług hotelowych zaproponowaliśmy naszym klientom scentralizowany outsourcing w zakresie obsługi delegacji wszystkich pracowników danej firmy. W 2009 roku poszerzyliśmy naszą gamę produktów o sprzedaż biletów lotniczych nabywając status członka IATA. Od tego momentu nasi klienci wysyłając jedno zamówienie mogą dokonać jednocześnie rezerwacji wszystkich elementów podróży.
Myślę, że ciągłe podążanie za naszymi klientami, skutkujące rozszerzaniem naszej oferty jest przyczyną coraz lepszych wyników finansowych ATY. Chcemy być postrzegani jako firma, z którą współpraca jest równoznaczna z pełnym zaufaniem i bezpieczeństwem każdej transakcji.
Będąc uczciwym partnerem, który lojalnie walczy o wszelkie zniżki dla swoich klientów i wysyła tylko sprawdzone oferty, którym przyświeca motto : „Oszczędność czasu i pieniędzy naszych klientów”, zyskaliśmy zaufanie wielu firm, które współpracują z nami od lat.
Dynamicznie pozyskujemy też nowych klientów, którzy znajdują u nas indywidualne podejście i świeżość pomysłów. Dzięki młodemu zespołowi oraz przydzieleniu każdemu klientowi indywidualnego opiekuna wszystkie wychodzące od nas oferty są szyte na miarę każdego klienta. Te cechy przyczyniły się do uzyskania dobrych wyników i ciągłego wzrostu i rozwoju naszej firmy.