Zaspokojenie oczekiwań najbardziej wymagających klientów
"Niewątpliwie za sukcesem Delikatesów Alma stoją cztery czynniki: różnorodność produktów, jakość towarów i usług, rozwój i zgrany zespół. W 44 sklepach stacjonarnych i internetowej Almie24.pl oferujemy klientom ponad 60 tysięcy produktów, wiele z nich importowanych na wyłączność.", mówi Aleksandra Budzińska, PR Manager ALMA MARKET S.A. w Krakowie.
Niewątpliwie za sukcesem Delikatesów Alma stoją cztery czynniki: różnorodność produktów, jakość towarów i usług, rozwój i zgrany Zespół Alma Market.
Polacy poza bogatą ofertą docenili także jakość oferowanych przez nasze delikatesy usług. Jak pokazują wyniki badania: „Postrzeganie ofert sieci detalicznych” zrealizowanego przez firmę OC&C Strategy Consultants, Alma zdobyła pierwsze miejsce w rankingu polskich detalistów w kategorii: jakość produktów, szerokość asortymentu, obsługa klientów, a także wystrój i klimat sklepu.
Wyniki tego badania utwierdzają nas w przekonaniu, że obraliśmy właściwy kierunek. Uważamy to za największy sukces całego Zespołu Alma Market.
Warto dodać, że pod koniec pierwszego kwartału 2014 centrala spółki przenosi się do nowej siedziby – luksusowego, trzynastopiętrowego biurowca klasy A o nazwie Alma Tower.