Stok Emballering Poland Sp. z o.o. w Dobrej Szczecińskiej

Firma zajęła drugie miejsce w rankingu Gepardy Biznesu Województwa Zachodniopomorskiego 2007, bo jej wartość rynkowa w 2 lata wzrosła 37,4 razy z 592 tys. zł do 22,2 mln zł. Jest dystrybutorem i producentem opakowań dla przemysłu. W jej ofercie jest ponad 750 artykułów. Obsługuje  tysiąc firm w Polsce.

 

Janusz Karpowicz, członek zarządu Stok Emballering Poland Sp. z o.o. w Dobrej Szczecińskiej*

Jesteśmy dystrybutorem i producentem opakowań dla przemysłu. Jeżeli ktoś produkuje meble, oferujemy mu odpowiedni rodzaj opakowania. Producentowi sprzętu medycznego zaproponujemy specjalistyczne opakowanie. W naszej ofercie jest ponad 750 artykułów. Obsługujemy do tysiąca firm w Polsce. Zatrudniamy 16 pracowników i współpracujemy z 8 handlowcami. Produkty dostarczane naszym klientom pochodzą z różnych systemów. W pierwszym wykupujemy moce produkcyjne kilku  innych firm, które wytwarzają dla nas potrzebne artykuły.  Drugi to działalność stricte handlowa. Trzeci to produkcja własna. Dbamy o jakość, dlatego nie sprowadzamy  towarów z  krajów o wątpliwej reputacji. Mamy rozległą wiedzę na temat dostępnej oferty opakowań w całej Europie, zdobytą przez ponad 28 lat, najpierw w firmie Stok Emballage z Danii prowadzonej przez pana Petera Stoka a następnie od 1995 roku w założonej przez niego filii w Szczecinie w postaci Stok Emballering Poland. Klienci chętnie korzystają z naszej wiedzy, prosząc o pomoc w optymalizacji procesu pakowania. Jesteśmy kompleksowym dostawcą. Klient, który wcześniej zaopatrywał się w 6-7 źródłach, z braku czasu wybiera naszą ofertę, by mieć z głowy kłopoty z dostawami. Pod jednym dachem staramy się mieć jak najwięcej artykułów. Mamy trzy oddziały: w Szczecinie, Koszalinie i Łodzi. Pokrywamy 2/3 obszaru Polski, z wyjątkiem Śląska i ściany wschodniej. Nasi najwięksi klienci to fabryka mebli Christianapol,  potężny norweski przetwórca ryb Marine Harvest, Zakłady Chemiczne Police, Drobimex i setki innych zadowolonych klientów.
Sukces udało się nam osiągnąć dzięki prostym zasadom: dobra załoga, uczciwość w biznesie, wiedza, rzetelność. Większość pracowników i handlowców współpracujących jest z nami od początku powstania firmy. Położyliśmy  duży nacisk na szkolenia. Nasi handlowcy mają tak dużą wiedzę, że klientom sprzedają nie tylko same produkty, ale również pomysły na opakowania. Zdarzało się, że nasi klienci mieli reklamacje na uszkodzone produkty niewłaściwie opakowane. Radziliśmy im, jak rozwiązać problem. Staramy się też pokazywać nowinki. Bywamy na wszystkich targach o uznanej renomie, wiemy więc, jakie są trendy. Ponadto nasi handlowcy mają obowiązek dbania o magazyny klientów. Wiedzą jakie klienci mają moce produkcyjne i odpowiednio wcześniej sygnalizują, że niedługo mogą mieć braki  opakowań. Klienci doceniają, że ktoś dba o to, pamięta o tym. Jesteśmy bardzo pomocni dla szefów zaopatrzenia w firmach, gdzie nie pracuje już kilkanaście osób, jak kiedyś, ale tylko dwie-trzy osoby. Z kolei nasi dostawcy cenią nas za uczciwość, terminowe płatności. Wielokrotnie byliśmy za to wyróżniani. Największym wyróżnieniem dla nas jest to, że coraz więcej firm chce z nami współpracować, że nam ufa.
W ciągu dwóch ostatnich latach obserwujemy szczególnie duży wzrost zapotrzebowania na opakowania, bo dynamicznie rozwija się cała gospodarka. Chcemy w tym czynnie uczestniczyć i dalej rozwijać naszą działalność 

* Firma zajęła drugie miejsce w rankingu Gepardy Biznesu Województwa Zachodniopomorskiego 2007, bo jej wartość rynkowa w 3 lata wzrosła 37,4 razy z 592 tys. zł do 22,2 mln zł. 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *