Największa polska firma handlowa w Świętokrzyskiem

"Dzisiejsza spółdzielnia nie boi się konkurencji wychodząc z założenia, że konkurencja wymusza zmiany na lepsze. Stawiamy na nowoczesny, sprawnie działający handel detaliczny i produkcję zdrowej żywności", wyjaśnia Helena Gontarz, prezes „Społem” Powszechnej Spółdzielni Spożywców w  Kielcach.

 

Helena Gontarz, prezes „Społem” Powszechnej Spółdzielni Spożywców w  Kielcach

Powszechna Spółdzielnia Spożywców „Społem” w Kielcach powstała w 1919 r. i działa na rynku od 93 lat. Jest największą polską firmą handlową w województwie świętokrzyskim, zatrudniającą ponad 700 pracowników, a w kraju znajduje się w pierwszej 10-tce Spółdzielni Społem pod względem osiąganych przychodów.

 

Swoją działalność prowadzi w 33 sklepach, 6 zakładach gastronomicznych oraz  3 zakładach piekarsko- ciastkarskich.
Spółdzielnia skutecznie promuje polski handel przez sieć nowoczesnych sklepów, skupia się na sprzedaży wyrobów bardzo dobrych jakościowo, od znanych polskich producentów. Wychodząc naprzeciw gustom i potrzebom klientów w sklepach oferuje również żywność zdrową, produkty rolnictwa ekologicznego, a także produkty z różnych stron świata, zachęcając tym samym do  kulinarnych eksperymentów.

Dzisiejsza spółdzielnia nie boi się konkurencji wychodząc z założenia, że konkurencja wymusza zmiany na lepsze. Stawiamy na nowoczesny, sprawnie działający handel detaliczny i produkcję zdrowej żywności.

Jako producent wyrobów piekarsko-ciastkarskich, oferuje towary o sprawdzonych recepturach. Wysoką jakość pieczywa potwierdza Polskie Towarzystwo Promocji Zdrowego Życia i Żywności przyznając Znak „Żywność Atestowana” na wiele wyrobów.
W produkcji gastronomicznej „Społem” słynie na rynku kieleckim ze smacznych, opartych na domowej recepturze, pierogów, naleśników, krokietów i innych domowych dań.

Dzięki trudnej i wytrwałej pracy „Społem” jest solidnym i wypłacalnym partnerem handlowym mającym dobrą opinię i wiodącą pozycję w środowisku kupieckim.

Wizerunek firmy na rynku to efekt działania nie tylko – i nie przede wszystkim – marketingowo wyspecjalizowanych służb, ale wynik myślenia o firmie i realizowania jej celów przez wszystkich pracowników i członków.

Działania spółdzielni wciąż są doskonalone lub uzupełnianie o nowe, w miarę zdobywania wiedzy o rynku i możliwości finansowych. 

 

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *