Branża handlowa

Współprace stabilne i długoterminowe

"Trudne czasy wymagają obracania złotówką z każdej strony przed jej wydaniem. Stąd szczegółowa analiza wydatków, reagowanie na koszty funkcjonowania spółki, przysłowiowe zaciskanie pasa w momentach niebezpiecznych, to na pewno elementy zdrowego i rozsądnego zarządzania", mówi Marek Wiącek, prezes AMAGO Sp. z o.o. w Cholerzynie.

 

Marek Wiącek, prezes AMAGO Sp. z o.o. w Cholerzynie

Spółka AMAGO zajmuję się sprzedażą i serwisowaniem sprzętu do szeroko pojętych prac ziemnych. Podzielona jest na cztery działy: techniczny i trzy handlowe, maszyny budowlane (w tym sekcja maszyn do budowy dróg i sekcja maszyn do wydobywania surowców skalnych), sprzęt wiertniczy, w tym sekcja maszyn do głębokich fundamentów, sekcja maszyn do badań gruntów i studni wierconych, i sekcja maszyn do głębokich wierceń poszukiwawczych i eksploatacyjnych) i geosyntetyki (do wzmacniania podłoża gruntowego, separacji, filtracji i drenażu).

 

Partnerzy spółki wywodzą się z 18 krajów, m. in. z USA, Kanady, Francji, Niemiec, Włoch, Anglii, Szwajcarii, Belgii, Chin, Japonii, Tajwanu i Korei Południowej. Dewiza Spółki to współpraca z najlepszymi na światowym rynku producentami, jak koncerny HYUNDAI, SOILMEC, KEESTRACK, BERETTA, PAGANI, GEFCO, DEAMO i wielu innych, na zasadach wyłączności terytorialnej w Polsce. Stąd współprace stabilne i długoterminowe z wieloma z tych firm sięgające 10 i 16 lat. Sukces spółki buduje się w czasie, sukces to proces, który jest długotrwały – dlatego źródłem sukcesu jest cierpliwość, konsekwencja, pracowitość, dalekowzroczność i wyraźna strategia. W trudnych kryzysowych latach 2008-2010, dobre wyniki finansowe naszej spółki na pewno były pochodną tych elementów zarządzania, a także wynikiem rozszerzenia palety produktów i postawieniem na SERWIS maszyn. Sprzedaż maszyn „nowych” w naszej gamie, a także zwiększenie usług serwisowych wykraczających poza nasz standardowy sprzęt, czyli serwisowanie maszyn konkurencyjnych wpłynęło jednoznacznie na zrównoważenie spadków sprzedaży w naszej tradycyjnej gamie produktów i wzrost obrotów w latach 2008-2010. Należy również zauważyć, iż trudne czasy wymagają „obracania złotówką” z każdej strony przed jej wydaniem. Stąd szczegółowa analiza wydatków, reagowanie na koszty funkcjonowania Spółki, przysłowiowe „zaciskanie pasa” w momentach niebezpiecznych to na pewno elementy zdrowego i rozsądnego zarządzania, będącego źródłem sukcesu w kryzysowych czasach 2008-2010.

AMAGO Sp. z o.o.  została wyróżniona w Konkursie Gepardy Biznesu 2011
 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *