Forposta zrewolucjonizuje rynek pocztowy

"Wykorzystując swoje doświadczenia oraz rozbudowaną sieć doręczycieli, a także zbliżający się moment uwolnienia rynku pocztowego, firma chce wkroczyć w 2013 r. z usługą, która zapewni klientowi szybkie doręczenie do adresata po bardzo konkurencyjnej cenie", mówi Tomasz Kuśmierski , prezes Forposta S.A. w Katowicach.

 

Tomasz Kuśmierski , prezes Forposta S.A. w Katowicach

Forposta od lat świadczy usługi doręczeń druków bezadresowych we współpracy z wiodącymi firmami handlowymi obecnymi w naszym kraju, jak i Pocztą Polską w zakresie doręczeń paczek. Dysponując ogólnopolską siecią kurierów, jest doskonale przygotowana i zorganizowana do prowadzenia działań w tym zakresie.

 

 

Atutem firmy jest jej ciągły rozwój oraz ewolucja, która umacnia konkurencyjność Spółki w obszarze prowadzonych działań. Doskonale w ten trend wpisuje się plan wejścia na zarezerwowany dotychczas dla Poczty Polskiej obszar przesyłek do 50 gr.

Wykorzystując swoje doświadczenia oraz rozbudowaną sieć doręczycieli, a także zbliżający się moment uwolnienia rynku pocztowego, firma chce wkroczyć w 2013 r. z usługą, która zapewni klientowi szybkie doręczenie do adresata po bardzo konkurencyjnej cenie.

Według Urzędu Komunikacji Elektronicznej wartość tego rynku w 2012 r. była szacowana na około 4,7 mld PLN rocznie, a dane te nie uwzględniają firm kurierskich, dla których usługa oferowana przez Spółkę także będzie konkurencyjna.

To właśnie sukces w dotychczasowych działaniach firmy na rynku druków bezadresowych oraz doręczeń paczek spowoduje, że nowa usługa oferowana od 2013 r. przez Forposta zrewolucjonizuje zarezerwowany do tej pory w większości dla Poczty Polskiej rynek.

Forposta S.A. w Katowicach została wyróżniona w Konkursie Gepardy Biznesu 2011 i w Konkursie  Efektywna Firma 2011.
 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *